موفقیت مربیان هرمزگانی در شانزدهمین انجمن کتابداری جنوب کشور

تقدیر از دو مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در شانزدهمین انجمن کتابداری جنوب کشور رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در شانزدهمین نشست تخصصی انجمن کتابداری شاخه منطقه جنوب کشور که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد؛ از دو مربی اقدام‌پژوه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان به عنوان شاغلین تحقیقاتی ۱۴۰۰ تقدیر شد.

از دو مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان «فاطمه رشید» و «فاطمه تقی‌زاده» در شانزدهمین نشست تخصصی انجمن کتابداری شاخه جنوب کشور به عنوان شاغلین تحقیقاتی ١٤٠٠ تقدیر شد.

در این نشست که با عنوان «مدیریت استراتژیک در کتابخانه‌های دانشگاهی» برگزار شد؛ محمدرضا قانع رئیس هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، سید ابراهیم عمرانی دبیر شورای تأمین منابع  و هفت نفر از اساتید دانشگاه‌های تهران، تبریز، تربیت مدرس، صنعتی شریف، فردوسی مشهد، رازی کرمانشاه و پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران حضور داشتند.

در این نشست به ذکر مباحثی در خصوص تحول دیجیتال در کتابخانه‌های دانشگاهی، فضای مشترک اطلاعاتی، نقش کتابخانه‌ها در تدوین برنامه‌های راهبردی دانشگاه، همگرایی آموزش و پژوهش در کتابخانه‌های دانشگاهی و ... پرداخته شد.

در پایان این مراسم مجازی از ۲۰ پژوهشگر برگزیده منطقه جنوب کشور تقدیر شد.  

گفتنی است؛ فاطمه تقی‌زاده ایسینی مربی مسئول مرکز تخصصی سفال شهر بندرعباس و فاطمه رشید مربی فرهنگی شهرستان بستک از مربیان پژوهشگر شاغل در کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از جمله این برگزیدگان بودند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =