جشن تولد آدم برفی ها

مدیر کل کانون استان کردستان با اعلام خبر فوق گفت: کودکان و نوجوانان کردستانی می توانند با درست کردن آدم برفی در کنار دوستان و خانواده هایشان و گرفتن عکس و ارسال آن در جشن تولد آدم برفی ها شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی در سخنانی عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در پیشواز از چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن تولد آدم برفی ها را به صورت مجازی برگزار می کند .

شیخی در ادامه افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار فراخوان از کودکان و نوجوانان  برای ساخت آدم های برفی خلاقانه دعوت به عمل آورده است.

وی همچنین گفت: شرکت کنندگان می توانند عکسهای با کیفیت از آدم برفی های خلاقانه را با ذکر مشخصات شرکت کننده همراه عکس و شماره تماس به آدرس ایمیل  dabirkhaneh.kordestan@kpf.ir ارسال نمایند .

شیخی خاطرنشان ساخت: به سازنده آدم برفی های خلاقانه جوایزی اهدا می شود و نمایشگاهی از عکسهای ارسالی همزمان با دهه ی فجر برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون استان کردستان گفت: علاقه مندان می توانند تا 12 بهمن 1400 نسبت به ارسال عکس های ساخت آدم برفی اقدام نمایند.

علاقه مندان شرکت در این جشنواره و پویش همگانی می‌توانند با ساخت آدم برفی خلاقانه و ارسال تصویر آن به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این جشن شرکت کنند.

سهیلا شیخی در ادامه عنوان ساخت: این جشن با هدف ترویج شادی و نشاط در بین خانواده ها برگزار می شود.

لازم به ذکر است،حضور کودکان در کنار آدم برفی ها در عکس های ارسالی الزامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =