تقدیر از اعضای کودک و نوجوان کانون استان تهران، در نمایشگاه نقاشی "پرواز رویاها"

آیین افتتاحیه‌ی نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان ایران، با شعار "با هم برای آینده‌ی مشترک" و با هدف ایجاد همدلی بیشتر بین مردم دو کشور ایران و چین، همچنین آشنایی بیش از پیش کودکان و نوجوانان ایران با بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ با حضور وزیر ورزش، مدیرعامل و جمعی از مسئولان کانون و رییس انجمن دوستی ایران و چین ، آیین گشایش نمایشگاه آثار نقاشی کودکان ایرانی عضو مراکز کانون با عنوان «پرواز رویاها» در آستانه برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران به اجرا در آمد.

در این نمایشگاه ۶۰ اثر نقاشی با موضوع ورزش، المپیک و بازی‌های زمستانی مربوط به گروه سنی ۵ تا ۱۷ سال که از آرشیو واحد هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری انتخاب شده، با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی بخش بین‌الملل اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون به نمایش در می‌آید.

این نمایشگاه ۳ روزه، شامل تخیلات و آرزوهای کودکان و نوجوانان ایران برای المپیک زمستانی چین است که در قالب نقاشی بیان شده است. کودکان و نوجوانان ۲۰ استان کشور، تصوراتشان از بازی‌های المپیک را در قالب ایده‌های زیبا و تازه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

در خلال آیین افتتاحیه‌ی این نمایشگاه نقاشی، با حضور مسئولان حاضر  از اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون استان تهران: زهرا جلیلی 8 ساله عضو مرکز 37 با مربیگری نرگس اسدزاده، محمد صادق سرمد 10 ساله عضو مرکز 40 با مربیگری اعظم اسدی، محمدمهدی صادقی 12 ساله عضو مرکز 37 با مربیگری نرگس اسدزاده، علی‌رضا گنجی 12 ساله عضو مرکز 23 با مربیگری پدیده فراهان‌نژاد، صدرا معینی ۱۲ ساله عضو مرکز شهریار با مربیگری شقایق شهریاری و علیرضا محمدنیا ۱۴ ساله عضو مرکز ۴۳ با مربیگری سارا سمایی به نمایندگی از دیگر کودکان و نوجوانان ایرانی قدردانی شد.

گفتنی‌ست؛ کاروان ایران برای شرکت در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، به زودی به کشور چین اعزام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =