کد خبر: 311984
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
برگزیدگان مسابقه نقاشی روی ماسک معرفی شدند

کانون پرورش فکری استان ایلام با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، برگزیدگان مسابقه نقاشی روی ماسک را در دو گروه مربیان و اعضای کودک و نوجوان معرفی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسابقه نقاشی روی ماسک از برنامه‌های منتخب استانی در هفته ملی کودک بود که با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

پس از ارسال فراخوان به مراکز کانون تعداد ۱۱۳ اثر به دبیرخانه رسید و از این تعداد هیأت داوران ۱۰ اثر از اعضا و ۴ اثر از مربیان را به‌عنوان برگزیده معرفی کرد.

مبینا دارابی از شباب، محمدمهدی کریم‌پور از مهران، پرستو پیری از بدره، پارمیس سعادتی از سرابله، دیانا محمدنژاد از دره شهر، نازنین گوهری از مرکز ۳، فاطمه میرزایی از مرکز ۲، هارپاک پیرانی از مرکز ۱، سایدا حاتمی از مرکز شهیدجرایه، بهاره نوریان‌زاده از لومار در بخش کودک و نوجوان و محمد میرزایی از سراب باغ، شهین نادری از مرکز ۴، روح‌انگیز سهرابی و شوکت ملکی از آبدانان در بخش مربیان برگزیدگان این مسابقه هستند.

نقاشی یکی از فعالیت‌های ۶۴گانه کانون پرورش فکری به شمار می‌رود که در بین کودکان و نوجوانان از استقبال خوبی برخوردار است و در طول سال کارگاه‌های حضوری و مجازی بسیاری با محوریت این هنر در مراکز ثابت و سیار کانون برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =