کد خبر: 311986
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
«کنسرت کتاب» در کرمان برگزار می‌شود

«کنسرت کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مشارکت شرکت صنعتی گل‌گهر سیرجان، ایده «کنسرت کتاب» که ترکیبی از سرود و نمایش است را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به مناسبت دهه فجر اجرا می‌کند.

براساس این خبر، «کنسرت کتاب» با همخوانی گروهی اعضای دختر انجمن سرود به همراه فرم و بازی‌های محلی اجرا می‌شود و از طریق جذابیت‌های شنوایی و دیداری، محتوای فرهنگی، بومی و هویت ایرانی را با بهره‌گیری از هنر موسیقی به نمایش می‌گذارد.

همچنین، در این برنامه به معرفی کتاب برگزیده جشـنواره کتاب کودک و نوجوان، «ای میهن من، ایران» که اشـعاری از اسدالله شعبانی و از انتشارات کانون پرورش کودکان و نوجوانان است، پرداخته می‌شود.

رهبری این گروه را مسعود نکویی آهنگساز، نوازنده و پژوهشگر حوزه موسیقی بر عهده دارد و بیش از یک سال است که برای اجرای این برنامه به صورت مستمر با اعضای انجمن سرود کانون کرمان تمرین می‌کند.

کنسرت کتاب روز ۷ بهمن ۱۴۰۰دو اجرای خصوصی در شهر کرمان، دو اجرای خصوصی دیگر در مرمان و همچنین چهار اجرای عمومی نیز در سیرجان خواهد داشت.

پیش از این احمد دهقانی سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی و نرجس بحرآسمانی سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، عبدالرضا شیخ‌شعاعی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار، احمد وفایی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی و محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم از اجرای تمرینی ویژه‌برنامه کنسرت کتاب بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =