سرپرست پایگاه شهید فرخی کانون آذربایجان‌غربی منصوب شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، حکم سرپرستی پایگاه شهید رسول فرخی کانون آذربایجان‌غربی را از سرهنگ پاسدار اسد محمدی فرمانده حوزه ۲ مقاومت بسیج شهید باباساعی ادارات کل استان دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در حکم زهرا آب‌سوران، استعانت از خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدّ ظلّه العالی» مورد تأکید قرار گرفته است.

در بخش دیگری از این حکم، به بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی، حضور سازمان یافته کارمندان در بسیج اقشار و به‌کارگیری آنان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت پویایی بسیج ده‌ها میلیونی اشاره شده است.

جذب، سازماندهی و هدایت بر آموزش‌های نظامی و تشکیل حلقه‌های صالحین، اعزام بسیجیان در برنامه‌های هفته بسیج، راهیان نور و برنامه‌های هفته دفاع مقدس، سازماندهی و اجرای تمرینات گردان‌های عاشورا و الزهراء و آماده سازی این گردان‌ها برای دفاع از محلات از دیگر انتظارات فرمانده حوزه ۲ مقاومت بسیج شهید باباساعی ادارات کل استان در این حکم عنوان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =