تماشاخانه‌سیار کانون‌پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از ٩ تا ٢٨ بهمن ماه با ٤٠ اجرای متنوع راهی مناطق مختلف استان، با اولویت شرق هرمزگان می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون‌پرورش فکری‌کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ جلسه هم‌افزایی مشارکت ارگانهای اجرایی در زمان حضور تماشاخانه‌سیار کانون در شهرستان های استان با حضور سرپرست معاونت امورجوانان‌جمعیت هلال احمر هرمزگان، کارشناس اموربانوان استانداری هرمزگان، نماینده دفتر امور روستایی و شوراها استانداری هرمزگان، مشاور فرهنگی نیروگاه بندرعباس، نماینده اداره کل اموزش و پرورش و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان صبح امروز در سالن کنفرانس کانون برگزار شد.

فاطمه غلامزاده دبیر اجرایی تماشاخانه سیار در استان هرمزگان گفت: این رویداد بار اول در آذرماه و با سفر به شهرستان های میناب، جناح، ابوموسی و بندر گزیر با استقبال بیش از ٢٣ هزار نفر در قالب ٣٠ ساعت برگزار شد.

وی با اشاره به تاثیرات منفی سیل، زلزله و دوران کرونا بر روح کودکان و نوجوانان افزود: این تماشاخانه شامل بخش های متنوع اعم از اجرای تئاتر، موسیقی، سینما و کتابخانه است که با حضور هنرمندان برجسته کشوری با هدف ایجاد شادی و نشاط در مناطق کم برخوردار از ٩ تا ٢٨بهمن ماه با ٤٠ اجرای متنوع راهی مناطق شرق هرمزگان می شود.

سحر رفیعی بندری؛ سرپرست معاونت امور جوان جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر با تمام توان و همراه با اعضا داوطلب به منظور همکاری در رعایت نظم و فاصله‌گذاری اجتماعی در اجرا ها؛ برپایی کمپ امدادرسانی پزشکی و ایستگاه هنری و تهیه هدایا به مخاطبان کودک‌ونوجوان در کنار تماشاخانه سیار اماده خدمت هستیم.

محمد سلمانی؛ نماینده دفتر امور روستایی و شوراها استانداری هرمزگان ضمن تاکید بر اجرای برنامه ها در مناطق کم برخوردار استان ادامه داد: هماهنگی های لازم جهت برخورداری از ظرفیت دهیاری ها در اجرای تماشاخانه سیار به جهت ارتقا کیفیت اطلاع رسانی و اجرا انجام می شود.  

قاسم باسره؛ مشاور فرهنگی نیروگاه بندرعباس عنوان کرد: ما در نیرگاه امادگی داریم ساحل بکر توانیر را به جهت استفاده عموم در اختیار کانون قرار دهیم.

وی افزود: در بحث تبلیغات تماشاخانه اعم از طراحی پوستر و بیلبورد و همچنین تولید محتوای کودکانه با موضوع مصرف بهینه انرژی برق و اب برای همکاری در اجرای این رویداد بزرگ در کنار کانون پرورش فکری هستیم.
جلیل میرزاپور؛ کارشناس مسئول آموزش‌وپرورش بیان کرد: از ظرفیت اپلیکیشن شاد و استودیوهای آموزشی آموزش‌وپرورش استان جهت اطلاع رسانی به دانش‌آموزان جهت شرکت در اجرا تماشاخانه در سراسر استان استفاده می کنیم.

دکتر فاطمه نوروزیان؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر اجرای حداکثری پروتکل ها در این رویداد گفت: جهت رعایت حداکثر پروتکل های بهداشتی و کمک به روند اجرای صحیح آن در اجرای تماشاخانه سیار ظرفیت مراکز بهداشت مناطق در اختیار کانون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =