لازم است با اجرای برنامه های نشاط آور به معرفی درست و صحیح از انقلاب بپردازیم

مدیر کل کانون استان کردستان در جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه ی فجر انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی، از ابتدا تا کنون چندین نسل را به خود دیده است و نسل نوپا به دلیل فاصله تاریخی با انقلاب شناخت جامع و کاملی از ماهیت آن ندارند بر ماست که با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع و البته پرنشاط به معرفی صحیح و درستی از انقلاب بپردازیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی در جلسه کمیته کودک و نوجوان که دیروز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور اعضای کمیته کودک و نوجوان استان کردستان برگزار شد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی کمیته کودک و نوجوان وظیفه دارد که دستاوردهای انقلاب اسلامی را با هنرمندی و ظرافت تمام بر روح و جان فرزندان ماندگار کند و آنها را برای پذیرش مسئولیت خطیر فردای میهن عزیزمان آماده کند.

شیخی افزود: به همین منظور معرفی شخصیت امام راحل(ره)، معرفی شهدای انقلاب، شعرخوانی کتابهای انقلابی،قصه گویی با موضوعات پیروزی انقلاب، معرفی کتابهای کانون با موضوع انقلاب، روخوانی و معرفی ایام دهه فجر، مسابقه نقاشی و ادبی نامه ای به امام و کارگاه سفالگری در مراکز کانون استان کردستان برگزار می گردد.

وی در ادامه عنوان کرد: برای ما تولید محتوا اهمیت ویژه ای دارد و باید بتوانیم ماهیت وجودی انقلاب اسلامی را برای کودکان و نوجوانان تبیین کنیم که در همین راستا بهترین کار آگاهی بخشی کودکان است.

مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: باید با استفاده ی موثر از هنر و ادبیات برای انتقال دستاورهای انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان به درستی بهره برد و ضرورت آشنایی نسل امروز با انقلاب را با زبان هنر تبیین کرد.

سهیلا شیخی در پایان عنوان کرد: آنچه در این ایام اهمیت دارد شور و نشاطی است که می خواهیم در این روزهای دهه ی مبارک فجر نمود داشته باشد . بچه ها شادی را دوست دارند و ما در کنار این شور و نشاط می توانیم پیام هایی هم ارسال و در دل این فضای شاد، انقلاب را تعریف و برای بچه ها تبیین کنیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =