بیش از ۳۷۰ برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از اجرای ۳۷۰ برنامه فرهنگی و هنری و ادبی در دهه فجر در مراکز کانون سراسر استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده در مصاحبه با چند خبرگزاری و روزنامه‌های کثیرالانتشار، از اجرای بیش از ۳۷۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان خبر داد.
مدیرکل کانون استان همدان طی سخنانی دهه فجر انقلاب اسلامی را سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی و  مقطع رهایی ملت ایران خواند و گفت: انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن، یکی از ضرورت‌های امروز است که باید با روش‌های خلاق و هنرمندانه به نسل چهارم انقلاب منتقل شود.
ضرابی‌زاده هم‌چنین اذعان داشت، ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را برای آیندگان کشور عزیزمان تبیین کنیم.
مدیرکل کانون استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اجرای برنامه‌های متعدد و قریب ۳۰ برنامه‌ی متنوع فرهنگی هنری و ادبی در اداره‌کل کانون استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ما هم‌زمان با لحظه‌ی ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و با رژه خودروهای کتابخانه‌های سیار و هم‌خوانی سرود توسط اعضای نوجوان در سطح شهر و شهرک شهید آیت‌الله مدنی آغاز خواهد شد.
وی اهداء قفسه کتاب به همراه ۶۰ جلد کتاب با نام شهید نوجوان کانونی شهید کلایی به یکی از روستاهای محروم، برگزاری چهارمین همایش کوچه‌ی خاطرات با موضوع زنان شهیده، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برپایی غرفه‌ی فروش کتاب با تخفیف در محل برگزاری نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه مبارک فجر عنوان کرد.
مدیرکل کانون استان هم‌چنین به اجرای فعالیت‌ها به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: تهیه‌ کلیپ با موضوع شهدای بهمن ۵۷، معرفی وقایع و معرفی شخصیت حضرت امام خمینی(ره)، تهیه‌ی اینفوگرافی و... از جمله برنامه‌هایی است که از طریق فضای مجازی و سامانه شاد آموزش و پرورش برای کودکان و نوجوانان به اشتراک گذاشته خواهد شد.
طراحی و نصب المان‌های انقلاب، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری پیک انقلاب در دو روز، حضور در روستای محروم طراقبه از توابع شهرستان کبودرآهنگ و اجرای پیک امید، ویژه‌برنامه بزرگداشت نیروی هوایی، اجرای مهرواره سرود همگانی در بام آرامگاه بوعلی‌سینا و امضا پیمان‌نامه در جشن ۲۲ بهمن‌ماه از دیگر برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر است که در طول این دهه‌ اجرا خواهد شد.
گفتنی است اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ریاست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به‌ عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =