فراخوان دومین مهرواره طنز «یک وعده لبخند» منتشر شد

فراخوان دومین مهرواره‌ سراسری «طنز» با عنوان «یک وعده لبخند» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در بخش‌های ادبی و هنری منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهرواره طنز «یک وعده لبخند» با موضوع «آزاد» در سه بخش «شعر»، «داستان کوتاه» و «عکاسی» (برای سه گروه سنی نونگاه (۱۴-۱۲ سال)، نوجوان (۱۷-۱۵ سال) و بزرگسال(۲۲-۱۸ سال) برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا روز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در لینک -یک-وعده-لبخند ardabil.kpf.ir بارگذاری کنند.

این مهرواره ادبی و هنری ضمن توجه به ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، تشویق کودکان و نوجوانان به‌دقت در اتفاق‌های محیط پیرامون و پرورش تفکر انتقادی، در نظر دارد کودکان و نوجوانان را با گونه‌های مختلف طنز آشنا کند.

به گفته داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان اردبیل، با توجه به مقبولیت طنز در بین کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل مصمم است با برگزاری مهرواره طنز «یک وعده لبخند» ضمن ایجاد فضایی شاد و ترغیب مخاطبان به شناخت محیط پیرامون، فرصتی برای آفرینش آثار خلاق فراهم کند و در مسیر بالندگی جامعه و رونق نقد سازنده و هنرمندانه گام بردارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مهرواره و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کانون اردبیل به نشانی ardabil.kpf.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۴۵۳۳۲۳۱۸۵۶- داخلی ۲۲۸و۲۳۴ تماس بگیرند.

نخستین دوره این رویداد ادبی و هنری در بهمن سال ۱۳۹۹ با مشارکت ۲۵ استان برگزار و در مجموع ۵۳۰ اثر در بخش‌های شعر، داستان و اینفوگرافی به دبیرخانه مهرواره ارسال و از برگزیدگان با لوح سپاس و هدایای ویژه قدردانی شد.

فراخوان دومین مهرواره طنز «یک وعده لبخند»؛ کانون استان اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =