راهیابی اثر نمایشی مربی کانون آذربایجان‌غربی به جشنواره بین‌المللی تئاترهمدان

اثر نمایشی مربی فرهنگی مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه به بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، ۵۲ اثر در بخش‌های خردسال، کودک، نوجوان، خیابانی، خیمه‌شب بازی ، نقالی و پرده‌خوانی، فراگیر و کودکان زیر ۱۸ سال برای حضور در جشنواره انتخاب شده‌اند که ۸ نمایش با نظر شورای انتخاب آثار بخش مسابقه کودک در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا خواهند داشت.

بر این اساس، نمایش «کرمی که هیولا شد» به کارگردانی امیر جهان‌پور مربی فرهنگی مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه برای اجرا در بخش مسابقه کودک این جشنواره انتخاب شد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش در اسفندماه سال جاری به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

کتاب کرمی که هیولا شد داستانی از جعفر توزنده جانی درباره یک کرم است که سر و کله‌اش در کیف مجید پیدا می‌شود اما به کرم بودن رضایت نمی‌دهد و تصمیم می‌گیرد تبدیل به یک هیولا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =