حضور افتخارآفرین عضو نوجوان کانون استان تهران در اولین اجلاس جهانی گردشگری

محمدحسین روهنده، عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در اولین اجلاس جهانی گردشگری سورنتوی ایتالیا شرکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ محمدحسین روهنده، عضو نوجوان مرکز علوم کانون استان تهران (مرکز ۴۴) در کنار تعدادی از اعضای نوجوان سایر نقاط جهان، از تاریخ ۶ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ (۲۷ ژوئن تا ۳ ژوئیه) در اجلاس گردشگری سورنتوی ایتالیا حضور خواهد داشت.

محمدحسین روهنده با انتخاب وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل روابط عمومی و امور بین‌‎الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با همراهی دیگر نماینده‌ی ایرانی شرکت کننده در این اجلاس، فرصت دارد تا به عنوان سفیر فرهنگی کشورمان، نقطه‌نظرات و چشم‌اندازهای خود را در این حوزه مطرح نموده و در حضور بزرگان عرصه‌ی گردشگری با شرکت‌کنندگان دیگر کشورها به اشتراک بگذارد.

در راستای تعهد سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) به توانمندسازی جوانان، شرکت‌کنندگان این امکان را خواهند داشت تا با رهبران دنیای سیاست و تجارت ارتباط برقرار کرده و این ارتباط‌ها را به بخشی از فرآیند تصمیم‌گیری خود تبدیل کنند.

زوراب پولولیکاشویلی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، در وبیناری که به همین منظور برگزار شد ضمن خوشامدگویی به اولین شرکت‌کنندگان، تاکید کرد گردشگری فرصت مناسبی برای جوانان در شهر و روستاها در هر زمینه آموزشی و از هر نقطه جهان است.

ماسیمو گاراوگلیا، وزیر گردشگری ایتالیا نیز در این وبینار بیان کرد: جوانان می‌توانند نقش مهمی در عبور از بحران پیش روی صنعت گردشگری داشته باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند عامل موثری در بهبود و تغییر باشند و نقش پیشرو را در گذار به گردشگری پایدار ایفا کنند، زیرا ما می‌خواهیم به توسعه پایدار دست یابیم و این امر بسیار ضروری است. همه ما مشتاقانه منتظر استقبال از شما در سورنتو هستیم.

در این اجلاس جهانی، شرکت‌کنندگان در قالب وبینارهای متعدد این فرصت را دارا خواهند بود که در خصوص پتانسیل‌های گردشگری کشور خود از جمله: جاذبه‌های طبیعی، فرهنگ و غذا، ظرفیت‌های فرهنگی و فکری، نوآوری‌های عرصه‌ی گردشگری و دیگر موضوعات، تبادل نظر کنند.

روهنده از اعضای نوجوان و فعال مرکز ۴۴ استان تهران با مسئولیت سودابه مزرعی است که به همراه تارا قهرمانی، از میان افراد واجد شرایط برای شرکت در این اجلاس انتخاب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =