درخشش کانون آذربایجان غربی در جشنواره کالا و  محصولات فرهنگی

رتبه‌های اول تا سوم و یک عنوان شایسته تقدیر دومین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، فراخوان دومین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان در ۲ بخش اسباب بازی (عروسک سازی) و هدایای فرهنگی (صنایع دستی و هنرهای تجسمی) در آذر ۱۴۰۰ از سوی اداره کل ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی منتشر شد و علاقه‌مندان تا ۱۰ دی ۱۴۰۰ فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر این اساس و با پایان مرحله داوری آثار، صدیقه صادقی کارشناس هنری کانون استان رتبه اول بخش عروسک سازی را با ساخت عروسک «ننه سرما و بابا نوروز» به خود اختصاص داد.

همچنین رتبه دوم بخش عروسک سازی به فاطمه پورعلی عضو ارشد کانون ارومیه رسید و شیرین باقرالموسوی مربی هنری مرکز ماکو رتبه سوم همین بخش را با عروسک «بوغدا خانم»کسب کرد.

پروین خانجانی مربی هنری کانون ارومیه نیز حائز عنوان شایسته تقدیر این جشنواره شد.

دومین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ استفاده از المان‌های ایرانی اسلامی، معرفی و حمایت از تولیدکنندگان کالاهای فرهنگی و استفاده از ظرفیت هنرمندان، طراحان و ایده‌پردازان فرهنگ و هنر استان در گسترش و تعمیق کالاها و محصولات فرهنگی، بومی و ملی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =