کد خبر: 312811
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کودکان مناطق کم‌برخوردار تهران؛ میهمان اردوی فرهنگی کانون

هفتاد نفر از کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار در نسیم‌شهر و محله خیرآباد در اردوی فرهنگی بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کردند.

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این برنامه با هدف ارتقا سطح فرهنگی کودکان و نوجوانان و کاهش محرومیت‌های اجتماعی و آموزشی آنان برگزار شد.

همچنین تبیین دستاوردهای نظام و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با ارزش‌های فرهنگی در حوزه ایثار و جهاد از دیگر اهداف این اردوی یک روزه بود.

بسیج کانون برای ارایه خدمات به مناطق محروم اطراف تهران با مجوز مدیرعامل و پشتیبانی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری، پس از شناسایی خانواده‌های کم‌برخوردار و دریافت مجوز از والدین آنها در اقدامی مشارکتی ۷۰ نفر از کودکان و نوجوانان مناطق نسیم‌شهر و محله خیرآباد را که از خدمات فرهنگی بهره‌مند نبودند، به این اردو دعوت کرد.

این اردوی یک روزه با درنظرگرفتن رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه انجام جهاد ترکیبی و تبیینی و بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد.

حضور در مزار شهدا، بازدید از موزه عبرت، تماشای فیلم در پردیس آزادی و ارایه برنامه‌های فرهنگی در ساختمان شهید ملک‌شامران کانون از جمله برنامه‌های این اردو بود که لحظه‌های پرنشاطی را برای کودکان و نوجوانان فراهم آورد.

در پایان این اردو بسته‌های فرهنگی شامل کیف، کفش، کتاب و نوشت‌افزار ایرانی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =