استمرار کارگاه‌های تخصصی مراکز کانون استان اردبیل در فصل زمستان ۱۴۰۰

کارگاه‌های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل که از روز بیستم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ آغازشده است تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، از ۵۸ کارگاه پیش‌بینی‌شده برای فصل زمستان، تعداد ۵۱ کارگاه تخصصی تشکیل‌شده است و هم‌اکنون در حال برگزاری است.

بر همین اساس گروه‌های سنی مختلف از شش تا هفده سال در این کارگاه‌ها ثبت‌نام نموده‌اند و در رشته‌های مختلفی نظیر نقاشی، خوشنویسی، مشاعره، ذن‌تنگل، آزمایش‌های ساده علمی، نوشتن خلاق، کاغذوتا، حال خوش زندگی، کاردستی، طراحی، شعرخوانی و... به صورت مجازی و حضوری شرکت کرده و زیر نظر مربیان متخصص از آموزش‌های لازم برخوردار می‌شوند.

به گفته داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان اردبیل، علیرغم شرایط کرونایی از ابتدای سال‌ جاری تابه‌حال ۳۲۴ کارگاه تخصصی برای علاقه‌مندان کودک و نوجوان برگزارشده است تا این مخاطبان بتوانند ضمن کسب آموزش‌های لازم، خلاقیت‌های نوشتاری، کلامی و تجسمی خود را نیز پرورش دهند.

علومی در این خصوص یادآور شد: با توجه به اتمام برنامه ساماندهی کتاب در اسفندماه، برنامه‌ریزی لازم جهت پیش‌بینی کارگاه‌های بهاره در سال جدید صورت خواهد گرفت و تمهیداتی اتخاذ خواهد شد تا علاقه‌مندان بیشتری بتوانند در این کارگاه‌های حضور یافته و از تجربیات و تخصص مربیان کانون بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =