نقاشی کودک هرمزگانی در مسابقه بین‌المللی «شهر صلح آمیز» برگزیده شد

عضو نونهال کانون پرورش فکری هرمزگان در مسابقه بین‌المللی نقاشی شهر صلح آمیز ژاپن برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ عضو مرکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۴ بندرعباس در سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی  «شهر صلح آمیز» در کشور ژاپن برگزیده شد.

به منظور آموزش صلح در شهرهای سراسر جهان، سازمان شهرداران صلح واقع در شهر هیروشیمای ژاپن برای سومین سال متوالی مسابقه بین‌المللی نقاشی «شهر صلح آمیز» را برگزار کرد؛ که از کودکان ۶ تا ۱۵ سال کشورهای عضو این سازمان دعوت شد تا آثار هنری خود را با موضوع «شهر صلح آمیز» برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.  

در این مسابقه که ۹۹ شهر از ۱۹ کشور دنیا شرکت کردند؛ نگار غیبی از بندرعباس موفق به دریافت جایزه و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شد.

شایان ذکر است این عضو هنرمند کانون پرورش فکری در سال ۲۰۲۰ رتبه اول در رده سنی خود و همچنین برگزیده برتر در دو رده سنی را در همین مسابقه کسب کرد.

فاطمه تقی‌زاده مسئول کانون شماره ۴ بندرعباس گفت: نگار عضو فعال و هنرمند مرکز  مدت ۴ سال است که سابقه عضویت کانون را دارد و علاوه بر شرکت در فعالیت‌های کانون در بخش مسابقه جابربن حیان سال۹۹ در رشته داستان‌نویسی و تصویرسازی کتاب داستان برگزیده شد.

وی افزود: غیبی در مسابقه استانی با موضوع خلیج فارس قلب آبی ایران، مسابقه نقاشی جشنواره رضوی در استان هرمزگان و نیز در مسابقه پرسش مهر ۱۴۰۰ در بخش نقاشی برگزیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =