لحظات شاد برای کودکان ونوجوانان پلدختری رقم خورد

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان لرستان با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی روز مبعث را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان،  به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص)، ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی در مراکز کانون لرستان اجرا شد. 
براساس این گزارش: در روز مبعث پیامبر مهربانی ها، مراسم جشنی با حضور اعضای و مربیان کانون پرورش فکری، هنرمندان استان و مسئولان شهرستان در محل تالاب های ولیعصر پلدختر برگزار شد. 
در این مراسم ایستگاه نقاشی توسط مربیان مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر برگزار شد و شرکت کنندگان با موضوع : عید سعید مبعث نقاشی کشیدند.
در حاشیه برگزاری ایستگاه نقاشی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی امام جمعه شهرستان پلدختر و هیئت همراه  از این ایستگاه بازدید و از نزدیک با اعضا و مربیان به گفت و گو پرداخت.

درعین حال: مراکز کانون لرستان در دیگر شهرستان های استان، به صورت مجازی و حضوری این عید بزرگ را گرامی داشتند و برنامه های مختلفی را اجرا کردند.
معرفی شخصیت پیامبر(ص)، معرفی کتاب، ایستگاه خوشنویسی، کاردستی و ساخت کارت پستال و انتشار نماهنگ در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بودند.
این برنامه ها با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی و شخصیت حضرت محمد (ص) و واقعه ی روز مبعث اجرا شدند.
گفتنی است: درحال حاضر 27مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی به صورت حضوری و مجازی فعالیت دارند.

 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =