ویژه برنامه مناجات خوانی در مرکز کانون دورود لرستان برگزار شد

برنامه های بزرگداشت حکیم نظامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان شروع شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان با هفته بزرگداشت حکیم نظامی، ویژه برنامه های مختلفی در طول این هفته برگزا خواد شد
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون لرستان با اشاره به هفته بزرگداشت حکیم نظامی گفت: مراکز فرهنگی هنری کانون با حضور اعضا، برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داده اند.
محمدی افزود: با هدف معرفی آثار و شخصیت این این شاعر و داستان سرای بزرگ ایرانی ویژه برنامه های متنوع ادبی و فرهنگی از 15 تا18 اسفند اجرا می شوند و امروز ویژه برنامه مناجات خوانی ( مخزن الاسرار - هفت پیکر) در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دورود با حضور اعضا برگزار شد.
وی اضافه کرد: درروز دوشنبه ویژه برنامه داستان های منظوم خوانی در مرکز شماره سه بروجرد و در روز سه شنبه ویژه برنامه معرفی شخصیت و آثار نظامی در مرکز شماره دو خرم آباد و در روز چهارشنبه ویژه برنامه شعر خوانی از مثنوی لیلی و مجنون از سوی انجمن های ادبی شاعران و نویسندگان نوجوان استان لرستان به صورت مجازی اجرا می شود.
مدیرکل کانون لرستان بیان داشت: در اجرای این برنامه ها که 21 اسفندماه ادامه دارد، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و ستاد بزرگداشت حکیم نظامی همکاری می کنند. 
محمدی در پایان گفت: درحال حاضر 27مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی در خرم آباد و بروجرد و 8 کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =