۲ عنوان برگزیده دومین مهرواره ملی«پرواز لالایی‌ها» به آذربایجان‌غربی رسید

آیین اختتامیه دومین مهرواره کشوری «پرواز لالایی‌ها» با معرفی برگزیدگان در چهار بخش کودک، نوجوان، بزرگسال، پدربزرگ‌هاو مادربزرگ‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، با انتشار فراخوان این مهرواره از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، علاقه‌مندان تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ فرصت داشتند تا حداکثر ۳ اثر خود را در قالب فایل صوتی و تصویری به‌همراه متن لالایی به صورت مجازی به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

با پایان یافتن مرحله داوری آثار، ۲ اثر از ۷۷ اثر ارسالی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در بخش فایل صوتی به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

 بر این اساس، رعنا منصوری از مرکز ماکو در بخش نوجوان و سید عباس حسینی از مرکز تکاب در بخشپدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها حائز عنوان برگزیده دومین مهرواره ملی«پرواز لالایی‌ها» شدند.

ملاک‌های داوری لالایی‌ها، خلق آثار جدید و امروزی بر اساس ذائقه و نیاز کودک، بیان واضح و مسلط، استفاده از گویش‌های محلی، خلاقیت در اجرای اثر و رعایت ریتم در اجرای اثر تعیین شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =