اثر کارگردان ارومیه‌ای برگزیده هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کانون شد

نمایش «کرمی که هیولا شد» به کارگردانی امیر جهان‌پور مربی فرهنگی مرکز شماره ۳ ارومیه عنوان برگزیده هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، نمایش «کرمی که هیولا شد» علاوه بر کسب عنوان برگزیده، عنوان شایسته قدردانی بازیگری را نیز برای بازی یاسین جهان‌پور در نقش مجید به خود اختصاص داد. 

همچنین نمایش «لالو» به کارگردانی سمیه حسین نژاد مربی فرهنگی مرکز ماکو حائز عنوان شایسته تقدیر کارگردانی شد.
در بیانیه‌ هیأت داوران هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی متشکل از حسن دادشکر پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان، آزاده پورمختار بازیگر، عروسک‌گردان و گوینده عروسکی و سامی صالحی‌ثابت کارگردان و مدرس تئاتر آمده است داوران به دلیل محدودیت‌های کرونایی ناگزیر بوده‌اند نمایش‌ها را از روی فیلم داوری کنند. در این بیانیه همچنین به ضرورت توجه به دغدغه‌های کودکان و نوجوانان، مسائل زنان و چالش‌های اجتماعی اشاره شده است.

نمایش «کرمی که هیولا شد» پیش از این نیز جواز حضور در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان را که اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود کسب کرده بود.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد و تا پایان سال ۹۸ مرحله استانی آن برگزار شد.
بر این اساس قرار بود فروردین ۱۳۹۹ مراسم پایانی این جشنواره به میزبانی استان خوزستان برگزار شود اما این مراسم به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور لغو شد تا این‌که در سال ۱۴۰۰ نیز به دلیل محدودیت‌ها و موانع، تلاش برای برگزاری مراسم پایانی به شکل حضوری، به نتیجه نرسید و در نهایت داوری مرحله کشوری این جشنواره به شکل مجازی و بر اساس فیلم‌های ارسالی از ۱۵ نمایش انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =