بزرگداشت حکیم نظامی در کانون پرورش فکری لرستان برگزارشد

حکیم نظامی شاعر و داستان سرای بزرگ ایرانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان با هفته بزرگداشت حکیم نظامی، ویژه برنامه های مختلفی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان با حضور اعضا برگزارشد.
این برنامه ها با هدف معرفی آثار و شخصیت این شاعر و داستان سرای بزرگ ایرانی از 15 تا 21 اسفندماه 1400 اجرا شدند. 
براساس این گزارش: ویژه برنامه مناجات خوانی ( مخزن الاسرار - هفت پیکر) در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دورود، ویژه برنامه داستان های منظوم خوانی در مرکز شماره سه بروجرد، ویژه برنامه معرفی شخصیت و آثار نظامی در مرکز شماره دو خرم آباد برگزار شد.
در عین حال ویژه برنامه  استانی شعر خوانی از مثنوی لیلی و مجنون از سوی انجمن های ادبی شاعران و نویسندگان نوجوان استان لرستان به صورت مجازی در فضای اسکای روم با حضور اعضای ادبی و مربیان مراکز سراسر استان، کارشناسان ستادی و معاون فرهنگی اجرایی لرستان به اجرا درآمد.
در بخش اول این برنامه آفرین پنهانی معاون فرهنگی اجرایی استان وسهیلا والی زاده مرادی کارشناس آفرینش های ادبی به معرفی شخصیت و ویژگی های کلیدی و بارز شعرها و مناجات حکیم نظامی پرداختند و به سوالات اعضا پاسخ دادند.
در بخش بعدی؛ اعضای برتر ادبی مراکز کانون لرستان، اشعار مثنوی لیلی و مجنون را دکلمه کردند و تعدادی از اشعار از سوی مربیان ادبی و کارشناسان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
گفتنی است: اجرای برنامه های بزرگداشت «حکیم نظامی» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان از 15 تا 21 اسفندماه به صورت حضوری و مجازی برگزار شدند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =