کد خبر: 313206
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
بازدید 100

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام و همکاران با خانواده کودکان شهیدچراغی

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تکریم از مقام شامخ شهیدان، خانم رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان و جمعی از همکاران با حضور در منزل شهیدان چراغی، با خانواده ی کودکان شهید "بهزاد و فاطمه چراغی" دیدار کرد و از مقام این شهدای والا مقام تجلیل نمود.

در این دیدار آقای چراغی برادر شهیدان و یکی از بازماندگان حادثه بمباران روستای ماربره، خاطراتی از برادر و خواهر شهیدش در آن روز بیان کرد.

در ادامه خانم رستگار مدیرکل محترم کانون استان ضمن گرامیداشت روز شهید و سالروز تکریم مقام شهدا از مشارکت و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اداره کل تبلیغات اسلامی استان در راستای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی با محوریت کودکان و نوجوانان شهید خبر داد.

در ادامه این دیدار که حجت الاسلام نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از همکاران نیز حضور داشت در سخنانی به مقام رفیع شهدا و جایگاه شامخ شهیدان اشاره کرد و از آنان به عنوان نمونه بارز ایثار و ازخود گذشتگی در راه حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و آمادگی تبلیغات اسلامی استان برای معرفی شهدای کودک و نوجوان اعلام داشت.

در پایان این دیدار از مادر شهیدان چراغی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =