کانون پرورش فکری انسان در تراز انقلاب تربیت می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام : زیربنای ساخت یک جامعه مطلوب در سایه فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پایه ریزی می‌ شود و هر قدر این کانون بهتر عمل کند، کشور در مسیر رشد و بالندگی حرکت خواهد کرد.

به گزارش روبط عمومی کانون استان در  دیدارمدیر کل وجمعی از کارکنان کانون استان با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام ایشان فرمودند:

کانون پرورش فکری انسان در تراز انقلاب تربیت می کندو در واقع زیرساخت اصلی برای پرورش نسل جوان کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: زیربنای ساخت یک جامعه مطلوب در سایه فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پایه ریزی می‌ شود و هر قدر این کانون بهتر عمل کند، کشور در مسیر رشد و بالندگی حرکت خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار اظهار داشت: فرزندان این مرز و بوم که آینده سازان این کشور هستند در این کانون پرورش یافته و در تمامی ابعاد و حوزه ها استعدادهای نهفته آنان شکوفا می شود.

وی افزود: فعالیت و عملکرد مطلوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت می تواند یک جامعه را در مسیر رشد و بالندگی قرار دهد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انسان در تراز انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب تحویل جامعه خواهد داد.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان داشت: تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز این کانون باید تامین شود تا بتوانند موانع و مشکلات پیش رو خود بردارد و در مسیر تحقق اهداف تعیین شده حرکت کند.

وی بر لزوم حمایت و هماهنگی سازمان های مرتبط با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تاکید کرد و گفت: این کانون در واقع زیرساخت اصلی برای پرورش نسل جوان کشور است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام نیز در این دیدار با تشریح برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پرداخت و گفت: شناسایی استعدادهای ادبی فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان، ترویج و توسعه فرهنگ کتاب کتابخوانی در میان جوامع هدف، تقویت و تحکیم بنیادهای تربیتی بر اساس آیین ها و آموزه های دینی و اسلامی در مخاطبان، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و تولید آثار فاخر ادبی فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان از مهم ترین اهداف این کانون در مدیریت جدید است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =