سند پیشرفت و توسعه ٧٥ روستای بخش دیشموک تدوین می شود

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تدوین سند پیشرفت و توسعه ٧٥ روستای بخش دیشموک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، مشکلات منطقه دیشموک به صورت میدانی بررسی و سند توسعه ۷۵ روستای آن تدوین و طراحی می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به سفر کاری تیم اقتصادی استانداری و ماموریت استاندار به این تیم در بازدید از منطقه دیشموک گفت: قرار هست در این سفرکاری مشکلات اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی منطقه دیشموک به صورت میدانی بررسی و سند توسعه ۷۵ روستای آن تدوین و طراحی شود.

احسان عسکری با بیان اینکه به جد مشکلات مردم منطقه دیشموک پیگیری می شود افزود: در این سفر دستگاه‌هایی همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،صندوق کارآفرینی امید استان، جهادکشاورزی و بسیج سازندگی و برخی از دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

عسکری با اشاره به هدف این سفر ادامه داد: در این سفر مشکلات و پتانسیل‌های توسعه بخش دیشموک با هدف ارتقا درآمد در ۷۵ روستای بخش دیشموک انجام شد.

معاون اقتصادی استانداری با اشاره به محورهای این سفر گفت: این سفر در سه محور معیشت، اقتصادی و اجتماعی با هدف شناسایی قابلیت‌های منطقه دیشموک انجام تا در جلسات تشکیل شده در فرمانداری و استانداری برنامه ریزی برای توسعه آن داشته باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این سفر با اشاره به جمعیت دانش آموزی زیاد بخش دیشموک اظهار داشت:اقدامات انجام شده در سنوات گذشته پیگیری خواهد شد و با توجه به مکاتبات انجام شده با بنیاد علوی امید است در سال ۱۴۰۱ شاهد بسترسازی بخش سخت افزاری راه اندازی نمایندگی این اداره کل در بخش دیشموک باشیم.

کبری اخلاقی‌نیا گفت: در صورت فراهم شدن این بستر، کانون پرورش فکری در خصوص تامین نیروی انسانی آموزش دیده و مجرب با هماهنگی با ستاد کشور اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =