نشست فصلی مسئولان  و مربیان مراکز کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست فصلی مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ، نشست فصلی مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ به ‌صورت مجازی در قالب ویدئوکنفرانس، برگزار و نقاط قوت و ضعف اقدامات و فعالیت‌های اجرایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری ،ادبی، اداری‌مالی و فرهنگی، بررسی شد.

کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای سخنانش ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مهدی(عج) از تلاش یکایک مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری استان به‌ویژه در امر آماده‌سازی و ثبت کتاب ، قدردانی و اظهار کرد: مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار و پستی با مشارکت سایر مربیان ثبت کتاب را انجام دادند.

وی در ادامه از مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری خواست تا در کنار تعاملات برون‌سازمانی، از وظایف سازمانی خود، امورات مرکز به‌ویژه سیستم کتاب‌داری غفلت نکنند.

اخلاقی‌نیا تأکید کرد: انتظار می‌رود در سال جدید، مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری با برنامه‌ریزی دقیق، تمهیدات لازم را برای حضور تمامی مربیان و پذیرش اعضا فراهم کرده و کلاسهای حضوری بر کارگاه‌های مجازی ارجحیت دارد، اما می‌توان در کنار اجرای فعالیت‌های حضوری کارگاههای آنلاین را نیز داشته باشیم.

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در خصوص فعال‌سازی هرچه بیشتر انجمن‌های فرهنگی،هنری، ادبی و علمی نسبت به قبل افزود: لزوم برنامه ریزی مدون، استمرار فعالیت‌های برنامه محور و ارتباط مستمر با مسئولین انجمن‌های استان می‌تواند کمک شایانی به فعالیت‌های کانون کند.

وی با اشاره به در پیش روی بودن ثبت نام ترم بهار کانون زبان ایران  از مربی مسوولان و مربیان مراکز خواست تا نسبت به اطلاع رسانی به اعضا و تشریح کلاس‌های کانون زبان برای آنان اهتمام بیشتری ورزند و این ظرفیت ارزشمند را تقویت و تداوم بخشند

در این جلسه همچنین کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، نیز به بیان دیدگاه‌های حوزه‌ی کاری خود پرداختند.

مربی مسوولان و مربیان  مراکز فرهنگی هنری کانون هم در این نشست پیشنهادات خود در خصوص برنامه‌های کانون مطرح نموده و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

گفتنی است، تعامل مؤثر با واحدهای کارشناسی، پاسخگویی دقیق و به موقع به مکاتبات، تکمیل و ارسال گزارش عملکرد آماری بخش فرهنگی به صورت ماهیانه، گزارش کارکرد مربیان هنری و ادبی، شرکت در جشنواره‌ها، فراخوان‌ها و مسابقه‌های ارسالی، جذب اعضا پس از دوسال دوری از مرکز و تلاش در زمینه‌ی پایداری و حضور مستمر آن‌ها با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، حضور پر رنگ مراکز فرهنگی‌هنری سیار در مدارس روستایی از مسائلی بود که توسط کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی هنری ادبی و کارشناسان این حوزه تشریح شد.

نشست فصلی مربی مسوولان  و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون کهگیلویه و بویراحمد با بررسی مواردی مانند برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۱ و برنامه‌ریزی جهت جذب زبان‌آموز در ترم بهار ، تحلیل برنامه‌های برگزار شده، آسیب‌شناسی، برنامه‌ریزی و تقویت فعالیت‌های در بستر فضای مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =