آموزش غیرمستقیم، شاخصه‌ی اصلی فعالیت‌های کانون است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: آموزش غیرمستقیم از دلایل اصلی اقبال مخاطبان از فعالیت‎‌های کانون است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران با بیان اینکه تنوع و خلاقیت مربیان توانمند کانون، ابزار انتقال مهارت‌ها، مفاهیم و آموزه‌ها به کودکان و نوجوانان است، رسالت کانون را کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در پنج فعالیت اصلی کتاب محور شامل فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و دینی عنوان کرد.

وی افزود: انتقال فعالیت‌های کانون به بستر فضای مجازی در ایام شیوع بیماری کرونا فرصت بروز خلاقیت مربیان کانون استان را دوچندان کرد و تولید و نشر محتواهای کیفی ویژه گروه‌های مختلف سنی و برگزاری کارگاه‌های برخط تخصصی گواهی بر این مدعاست.

آب‌سوران طرح‌های مرتبط با ترویج فرهنگ کتابخوانی را از حوزه‌های هدف و مورد علاقه کانون در راستای توسعه و تعمیق  فرهنگ مطالعه ذکر کرد و بر آمادگی کانون استان برای تعامل و هم‌افزایی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص تأکید کرد..

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار کانون را مرکز رشد افکار کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی عنوان کرد و گفت: بهره‌مندی از ظرفیت های کانون و تعامل بین مجموعه های فرهنگی موجب ارتقاء سطح فرهنگی کودکان و نوجوانان می شود.

علیرضا نوروزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را سرشار از ظرفیت‌های هنری ،ادبی و فرهنگی دانست و افزود: سایر نهادها و ادارات باید فرصت‌ استفاده از این فضا را مغتنم بشمارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =