کد خبر: 313440
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
بازدید 476
سرپرست کانون زبان استان زنجان معرفی شد

دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در سفر خود به استان زنجان، طی حکمی منوچهر نجفی را به عنوان سرپرست کانون زبان استان زنجان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان به نقل از روابط عمومی کانون زبان ایران در بخشی از این حکم آمده است، «امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه و تعامل مثبت با همکاران و دغدغه‌مندان درون کانونی و برون کانونی، بر اساس شرح وظایف تعیین شده و با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان، مخاطبان و...، توسعه کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مدنظر قرار دهید.»

در بخش دیگری از این حکم عنوان شده است: آرزومندم با اتکا بر الطاف پروردگار بی‌همتا با ساماندهی امور اجرایی، حضور تمام وقت و سرعت بخشی به فرآیندهای جاری استان و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی و همکاران محترم در ارتقا کانون زبان استان سربلند و پیروز باشید. بدیهی است عملکرد استانی توسط حوزه ارزیابی عملکرد ستاد مرکزی و براساس شاخص های اعلان شده بررسی می گردد.

رییس کانون زبان همچنین با اهدا لوح از زحمات و تلاش‌های مهدی حاجی‌خانی، مدیر پیشین و مجید قزلباش، مسئول تمشیت و هماهنگی موقت کانون زبان استان قدردانی کرد.

دکتر غلامرضا کیانی در ادامه سفر خود به استان زنجان از کانون زبان ایران شعبه استان بازدید و از کم و کیف کار در کانون زبان ایران شعبه استان زنجان خبردار شد.

گفتنی است نجفی در مرحله دفاع از رساله دکتری در رشته زبان و ادبیات انگلیسی است. سمت‌هایی همچون مدیر آموزش، مدیر گروه زبان انگلیسی و عضو هیات علمی گروه زبان انگلیسی در رزومه ایشان به چشم می‌خورد و تالیف و ترجمه مقالات نیز در سوابق پژوهشی وی وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =