استقبال گسترده کودکان و نوجوانان از برنامه‌های نوروزی کانون پرورش فکری مازندران

هم‌زمان با ایام نوروز1401، برنامه‌های مجازی ویژه نوروز کانون پرورش فکری مازندران، با استقبال گسترده کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها  همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، هم‌زمان با ایام نوروز 1401، این کانون اقدام به اجرای سه طرح‌ نوروزی ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها نمود.

این طرح‌ها به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نوروز و آداب و رسوم آیینی و ملی توسط مربیان،  اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران و عموم کودکان و نوجوانان  با تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فضای مجازی صورت گرفت.

بر همین اساس، در طرح «چرخ و فلک نوروزی» سیزده چالش جذاب برای کودکان و نوجوانان پیش بینی شد که  شرکت کنندگان 557 اثر تولید شده در بخش فرهنگی، هنری و ادبی خود را در صفحه اینستاگرام چرخ و فلک کانون مازندران به نشانی:  charkhofalak_mazandaran با یکدیگر به رقابت گذاشتند.

اما در طرح «عیدانه کانون» که به تولید محتوای فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع آداب و رسوم  نوروز  بود؛ مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری، 200 اثر در قالب کلیپ تولید کردند و در صفحه اینستاگرام مرکز بارگزاری نمودند که در مجموع بیش از 15 هزار بازدید کننده داشت.

طرح «دو قدم مانده به گل» نیز از دیگر طرح‌های کانون مازندران در نوروز 1401 بود که در آن  13 قصه توسط مربیان کانون مازندران ویژه 13 روز نوروز ضبط شد و در صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی این کانون به نشانی:
ghesegouee_mazandaran بارگزاری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =