کد خبر: 313499
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
«شکلات فرنگی» بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

نمایش «شکلات فرنگی» به نویسندگی کاظم پورمهدی و کارگردانی محمدرضا مالکی در فروردین ۱۴۰۱ اجراهای خود را در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری آغاز می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش از هفته سوم فروردین ویژه مخاطبان کودک و نوجوان در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی صحنه می‌رود.

هنرمندان بازیگر که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند سعید ابک، مریم آشوری، محمدعلی حسین‌علی‌پور و هما اسدی هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به سینا ییلاق‌بیگی به عنوان طراح صحنه و دکور، زیبا موسوی به عنوان طراح لباس، رضا خضرایی به عنوان طراح نور، امیر نجفی به عنوان طراح پوستر و بروشور، آرش لطفی به عنوان آهنگساز، معصومه آرواز به عنوان دستیار کارگردان، پرتو جغتایی به عنوان عکاس و ریحانه مطهری به عنوان مسوول روابط عمومی اشاره کرد.

در خلاصه این نمایش آمده؛ سارا دختر ۹ ساله‌ای است که با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کند. او دوست دارد در مسابقه پخت کیک مدرسه‌اش شرکت کند و برای شرکت در این مسابقه به کمک پدربزرگ و مادربزرگش نیاز دارد اما آنها سالهاست بر سر یک موضوع با هم اختلاف دارند. سارا به همراه پستچی محله نقشه‌ای می‌کشد که این مشکل را حل کند و...

کارگردان این نمایش درباره انتخاب و اجرای نمایش شکلات فرنگی گفت؛ جهان از عناصری متضاد شکل گرفته است. تاریکی و نور بزرگترین و واضح‌ترین نشانه این تضاد است. وقتی تاریکی نباشد نور دیگر معنایی ندارد. وقتی غم نباشد شادی وجود ندارد.

‌محمدرضا مالکی افزود: گروه نمایشی پریماه با استفاده از موضوع تضادها و تفاوت سلیقه در زندگی، نمایش شکلات فرنگی را اجرا می‌کند تا مخاطب را با این مسأله مهم مواجه کند که تفاوت سلیقه بر سر موضوعی گاهی می‌تواند به خودی خود بد نباشد، بلکه گاهی با این تفاوت افکار و عقاید، می‌توانیم تکمیل کننده یکدیگر هم باشیم.

نمایش «شکلات فرنگی» همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ذخیره بلیت به صورت گروهی در نوبت صبح ویژه مدارس و اداره‌ها با روابط عمومی گروه به شماره ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =