آغاز نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره اسباب‌بازی از ۲۱ فروردین

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازیِ هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۱ فروردین آغاز می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه با هدف آشنایی خانواده‌ها با محصولات برتر ایرانی که منتخب هفت دوره جشنواره اسباب‌بازی هستند، برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که بیش از ۱۰۰ تولیدکننده داخلی محصولات خود را عرضه خواهند کرد، خانواده‌ها می‌توانند با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم داشته باشند و فروشندگان و تولیدکنندگان ضمن معرفی محصولات خود خانواده‌ها را برای یک خرید مناسب راهنمایی کنند.

بر اساس این خبر در کنار برگزاری این نمایشگاه، دو کارگاه بازی برای کودکان و نوجوانان با حضور مربیان کانون پرورش فکری تدارک دیده شده و آنان امکان استفاده از این فضای بازی را به صورت رایگان خواهند داشت.

همچنین در روزهای برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی برای تولیدکنندگان اسباب‌بازی برنامه­ریزی شده است. این نشست‌ها با عنوان‌های «چالش‌های طراحی در صنعت اسباب‌بازی امروز»، «مراحل اخذ استاندارد بین‌المللی»، «شرکت در نمایشگاه‌ تخصصی اسباب‌بازی پاکستان» و نشست تخصصی «اعضای شورای نظارت بر اسباب‌بازی (چالش‌ها و فرصت‌ها)» برگزار می‌شود.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در ایام با ماه مبارک رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =