گسترش زمینه‌ی همکاری‌های کانون و آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان

معاون پرورشی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: دانش‌آموزانی که از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره می‌برند در فعالیت‌های آموزشی نیز پیشرفت بهتری نسبت به همسالان خود دارند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی معاون فرهنگی کانون و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معاون فرهنگی کانون با اشاره به پیشینه‌ی همکاری‌های کانون و آموزش و پرورش گفت: تلاش کانون، همواره بر این بوده تا خدمات گسترده‌ی فرهنگی، هنری، ادبی و علمی خود را به گروه بیشتری از کودکان و نوجوانان ارایه دهد و در این مسیر، مدارس بهترین گزینه برای حضور همکاران و شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان بوده است.

محبوبه کلبعلی ضمن قدردانی از همکاری‌های آموزش و پرورش گفت: با حضوری شدن مدارس از یک‌سو و امکان حضور اعضا در کانون، از سوی دیگر، فرصت دوباره‌ای فراهم شده تا این همکاری‌ها ادامه و گسترش یابد که در همین رابطه پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای آماده شده تا با گفت‌وگوی بیشتر، برای رسیدن به یک نقطه‌ی مشترک تلاش کرد.

وی سپس در خصوص زمینه‌های این همکاری به برگزاری کارگاه در مدارس، شناسایی استعدادها و هدایت کودکان و نوجوانان به بهره‌گیری از آموزش‌های تخصصی کارگاه‌های کانون، همکاری‌های دو جانبه در برگزاری مهرواره‌ها و جشنواره‌ها و... اشاره کرد.

در ادامه معاون پرورشی آموزش و پرورش استان با بیان خاطراتی از برنامه‌های مشترک کانون و آموزش و پرورش گفت: هرگاه کانون و آموزش و پرورش تعامل بیشتری با هم داشته‌اند، کودکان و نوجوانان پیشرفت بهتری هم در درس و هم در دیگر فعالیت‌های پرورشی داشته‌اند.

رضا بامری ادامه داد: دانش‌آموزانی که از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره می‌برند در فعالیت‌های آموزشی نیز وضعیت بهتری نسبت به همسالان خود دارند.

وی سپس بررسی ظرفیت‌های موجود و برنامه‌ریزی هدفمند را از ضرورت‌های گسترش این همکاری دانست و اظهار امیدواری کرد این رویکرد به افزایش انگیزه‌ی کودکان و نوجوانان بیانجامد.

گفتنی است مفاد این تفاهم‌نامه جهت بررسی بیشتر در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =