اعلام برنامه‌های روز دوم تا هفتم نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی/ «عمو مهربان» در روز چهارم به نمایشگاه می‌آید

برنامه روزهای دوم تا هفتم نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی که از روز گذشته آغاز به کار کرد، اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در روزهای برپایی نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، کارگاه‌های مهارتی و هنری با حضور مربیان کانون از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد برگزار می‌شود.

برنامه تلویزیونی «مل‌مل» در محل کانون در سه سانس ۱۶ تا ۱۷، ۱٨ تا ۱۹ و ۲۰ تا ۲۱ ضبط و از ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه در قالب یک برنامه یک‌ساعته از شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت و پخش آن به‌مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

همچنین «عمو مهربان» و گروه مترو در روز چهارم نمایشگاه (چهارشنبه ۲۴ فروردین) از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ خود را برای مخاطبان جشنواره اجرا خواهند کرد.

اجرای برنامه در محوطه باز نمایشگاه شامل مسابقه، سرگرمی، بازی، نمایش و نقالی در ساعت‌های ۱٨ تا ۱۹:۳۰، ۱۹:۳۰ تا ۲۲ و ۲۲:۳۰ تا ۲۴ از دیگر بخش‌های نمایشگاه در روزهای دوم تا هفتم جشنواره خواهد بود.

 برنامه تلویزیونی «رخداد» هر روز در محل نمایشگاه ضبط می‌شود و از دوشنبه ۲۲ فروردین ماه، هر روز تا پایان این رویداد، از ساعت‌ ۱۵:۳۰ به مدت ۱۰ دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =