کد خبر: 313572
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
بازدید 170
آغاز بازدیدهای دوره‌ای سرپرست کانون استان تهران از مراکز

با آغاز سال جدید و تمهیدات تازه در خصوص اداره‌ی امور مراکز و فعالیت‌ها، سیدعلی حسینی برای تحقق اهداف کانون و برآورده کردن نیاز مراکز و مربیان، بازدیدهای دوره‌ای خود را از مراکز استان آغاز کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، در راستای سرکشی متناوب به مراکز، جهت نظارت بر امور آنها، نیازسنجی و رفع موانع و نیازهای مراکز از نظر فنی، فیزیکی و نیروی انسانی، بازدیدهای دوره‌ای خود را از مراکز آغاز کرد.

در همین راستا و برای نخستین سرکشی‌ها، سرپرست کانون استان تهران در هفته‌ی اول آغاز به کار سال 1401 از مراکز 21، 26، لواسان، اخترآباد و نیاوران بازدید به عمل آورد.

در این بازدیدها که با هدف بررسی آخرین وضعیت و شرایط کنونی مراکز و رایزنی برای ساماندهی بیشتر و خدمات‌رسانی بهتر به آنان صورت گرفت، سیدعلی حسینی با مسئولین، مربیان حوزه‌های مختلف و نیروهای خدمات این مراکز دیدار کرده و ضمن تقدیر از زحمات همکاران، در خصوص نیازها، ایده‌ها و برنامه‌های این مراکز با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

حسینی در این بازدیدها به بررسی امکانات فیزیکی، ضعف‌های فنی و نیازهای مراکز و مربیان پرداخته و بدون واسطه در جریان امور مربوط به ساماندهی مراکز قرار گرفت.

گفتنی‌ست در جریان بازدید از مرکز نیاوران، سعید زین‌العابدینی معاون تئاتر کودک و نوجوان کانون، سیدعلی حسینی را همراهی و در زمینه‌ی فعال‌سازی سالن آمفی‌تئاتر این مرکز بررسی و گفت‌وگوهای مفیدی صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =