اولین نشست شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در سال جدید با دو دستور جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، بررسی برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ی واحد فرهنگی، هنری ادبی و آموزش و پژوهش در سال ۱۴۰۱ و بررسی فرآیند ثبت‌نام، برگزاری و نظارت بر  کارگاه‌های تخصصی حضوری و مجازی سال ۱۴۰۱ عناوین دو دستور این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان در این جلسه، مبنای سیاست‌گذاری کانون استان را در برنامه‌ریزی سال جاری بر اساس راهبردهای مدیرعامل، انتظارات معاون فرهنگی کانون کشور، برنامه‌ریزی ستاد کانون استان و همچنین ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری عنوان کرد.

زهرا آب‌سوران برگزاری مستمر جلسه‌های شورای فرهنگی مراکز و بهره‌گیری از ظرفیت شورای فرهنگی ستاد کانون استان را در انتقال دانش و تخصص کارشناسان استان به مراکز کانون و کاربردی کردن این تجارب، بسیار حائز اهمیت ذکر کرد. 

در ادامه این جلسه، کارشناس مسئول فرهنگی کانون استان به بیان اهداف و انتظارات ستاد کانون کشور با استناد به دستورالعمل ابلاغی معاون فرهنگی کانون در ۴ حوزه‌ی فرهنگی، ادبی، هنری و آموزش پرداخت.

طیبه طاحونی همچنین رویکردها، اهداف و انتظارات ستاد کانون استان در سال جاری را در هر چهار حوزه‌ی مذکور تشریح کرد.

در خصوص دستور دوم جلسه نیز، توجه به نیاز سنجی مراکز در طراحی و برگزاری کارگاه‌ها، توجه به تنوع گروه‌های سنی و جنسیتی، نظارت مستمر بر فرآیند ثبت‌نام و برگزاری کارگاه‌های تخصصی حضوری و مجازی از جمله مباحثی بودند که مورد نقد و بررسی قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =