تمرکز اصلی ما روی بازی‌های فکری است/ توزیع بازی‌های ایرانی باکیفیت و قیمت مناسب

معاون موسسه فرهنگی-هنری آوای باران درباره فعالیت‌های این موسسه در هفتمین نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی توضیح داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هفتمین نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی کانون ۲۱ فروردین ماه افتتاح شد و  موسسه فرهنگی - هنری آوای باران یکی از برندهای حاضر در این نمایشگاه است.

بازی های «اشکنک» و «پازل‌های سه بعدی فرهنگ و هنر» ۲ بازی پرطرفدار موسسه آوای باران در این نمایشگاه هستند. بازی «اشکنک» برای تقویت شناخت ضرب‌المثل در مخاطبان است و برای کسانی که اطلاع زیادی از ضرب‌المثل ندارند یک دفترچه شامل ۵۰۰ ضرب‌المثل در بسته قرار گرفته است. این بازی مناسب ۲ تا ۶ نفر است که افراد در ازای جلو رفتن مهره‌هایشان، ضرب‌المثل جواب می‌دهند و امتیاز کسب می‌کنند در نهایت مهره‌ای که به خانه آخر برسد برنده بازی است.

در بازی «پازل‌های سه بعدی فرهنگ و هنر» اماکن تاریخی ایران به صورت سه بعدی و چوب‌های سه لایه ساخته و برش داده شده‌اند. به دلیل اینکه خرید برای همه مردم امکان‌پذیر باشد اماکن هم در سایزهای کوچک و هم در سایزهای بزرگ ارائه شده‌اند. در بازی «پازل‌های سه بعدی فرهنگ و هنر» اماکنی مانند عالی قاپو، چهلستون، پل خواجو،‌ پاسارگاد، دروازه ملل و کاخ چهلستون قزوین آورده شده است.

یاسر مهری معاون موسسه فرهنگی-هنری آوای باران با اشاره به عملکرد این شرکت فعال در صنعت اسباب‌بازی گفت: آوای باران یک گروه توزیعی، تولیدی و واحد نشر است و ۴۰ بِرَند مختلف را تحت یک مجموعه توزیع می‌کنیم. در آوای باران نزدیک به ۶۰۰ عنوان کالا داریم که همه ایرانی هستند و جزو کالاهای باکیفیت و با قیمت مناسب به شمار می‌رود.

معاون آوای باران درباره فعالیت‌های این موسسه در حوزه بازی فکری عنوان کرد: ما سال‌هاست در حوزه بازی فکری فعالیت می‌کنیم و تعداد کمی فروشگاه داریم اما بیشتر روی بازارسازی و تولید و توزیع محصولات متمرکز هستیم.

او تصریح کرد: حوزه پژوهشی ما برعهده تولیدکنندگان است، اما به دلیل اینکه سیستم فروش محصولات در اختیار ما قرار دارد، اطلاعات بیشتری نسبت به اسباب‌بازی‌ها و مقدار فروش آنها در بازار داریم که می‌توانیم آنها را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم.

مهری درباره نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، گفت: نمایشگاه امسال خوب و متفاوت است و فکر می‌کنم در کنار نمایشگاه سال ۹۸، جزو بهترین نمایشگاه‌های جشنواره اسباب‌بازی است.

معاون آوای باران در پایان با اشاره به اهمیت تبلیغات نمایشگاه اظهار کرد: فکر می‌کنم نمایشگاه در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیاز به کار بیشتری دارد اما در مجموع در این دوره کارهای جدی در حوزه تبلیغات و رسانه انجام شده است. کانون در کنار تبلیغات شهری می‌تواند در حوزه شبکه‌های اجتماعی کارهای بیشتر و تاثیرگذارتری انجام دهد تا این رویداد را به مخاطبان خود معرفی کند.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =