شوق کودکان برای حضور در هفتمین نمایشگاه اسباب‌بازی

کودکان این روزها به شوق دیدن اسباب‌بازی‌ها و بازی کردن با آنها و همچنین دیدن عروسک «مل‌مل» و حضور در جریان ضبط این برنامه به محل کانون می‌آیند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمود سلامیان تهیه کننده برنامه تلویزیونی «مل‌مل» که در روزهای برگزاری نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی ضبط می‌شود، گفت: این برنامه از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ همزمان با برگزاری این رویداد، هر روز همراه بازدیدکننده‌های این نمایشگاه است و برنامه به صورت ضبط شده با فاصله دو روز از شبکه پویا پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی بیان کرد: ما در فضای مجازی با مخاطبان برنامه و کودکان و حتی نوجوانان در صفحه رسمی «مل‌مل» ارتباط داریم و از زمانی که مخاطبان ما متوجه برگزاری این نمایشگاه و حضور «مل‌مل» در نمایشگاه شده‌اند، به ما اطلاع دادند که تا قبل از پایان نمایشگاه، خود را به اینجا خواهند رساند.

او با اشاره به اینکه «مل‌مل» ارتباط خوبی با مخاطبان خود دارد و خیلی از بچه‌ها دوست دارند این عروسک را از نزدیک ببینند، بیان کرد: جای مخاطبان شهرستانی علاقه‌مند به حضور در این رویداد خالی است. مهم‌ترین دلیل حضور نداشتن آنها، روزه‌داری از یک سو، بازگشایی مدارس از سوی دیگر و پرهیز از انتقال زنجیره کروناست و در ارتباطی که با مخاطب‌ها برقرار کردیم، آنها از این مساله بسیار ناراحت بودند.

او عنوان کرد: یکی از خوبی‌های نمایشگاه زمان مناسب برگزاری آن و البته زمان مناسب پخش برنامه «مل‌مل» است. برپایی در فصل بهار، زمان مناسبی است تا خانواده در شب‌ها به همراه فرزندان خود در نمایشگاه حاضر شوند.

سلامیان در پایان بیان کرد: این نکته که برنامه «مل‌مل» در محل برگزاری نمایشگاه اجرا می‌شود، یکی دیگر از نکته‌های مثبت نمایشگاه و جشنواره هفتم است زیرا اینگونه برنامه‌ها و جذابیت حضور عروسکی چون «مل‌مل» می‌تواند به بهترشدن جشنواره و نمایشگاه کمک کند.

همچنین فاطمه امینی مجری برنامه عروسکی «مل‌مل» درباره برگزاری نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: پنج سال پیش نمایشگاه اسباب‌بازی‌ها و عروسک ها با هم مشترک بود و من به عنوان مخاطب آن نمایشگاه را خیلی دوست می‌داشتم. الان که حضور عروسک ها کمرنگ است به شخصه، بسیار غمگین شدم چراکه از شوق دیدن عروسک‌ها نخوابیده بودم.

او در پایان با اشاره به اینکه نمایشگاه از کیفیت و تنوع خوبی برخوردار است، گفت: کودکان و نوجوانان نظرات مختلفی دارند، ترکیب اسباب‌بازی و عروسک‌ها می‌تواند سلایق مختلفی را کنار هم جمع کند و ای کاش تمام خانواده عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌ها باردیگر کنار هم جمع شوند.

برنامه تلویزیونی «مل‌مل» در محل سالن بهنام محمدی کانون، در سه سانس ۱۶ تا ۱۷، ۱٨ تا ۱۹ و ۲۰ تا ۲۱ ضبط و از ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۲۳ فروردین در قالب یک برنامه یک‌ساعته از شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت و پخش آن به‌مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =