کد خبر: 313598
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
فرماندار کنگاور: رسالت کانون؛ تربیت صحیح نیروی انسانی است

مربیان مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کنگاور، استان کرمانشاه، روز سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، با «فرزاد الماسی»، فرماندار این شهرستان دیدار و برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی گفت‌وگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مربیان مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کنگاور، استان کرمانشاه با «فرزاد الماسی»، فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

بر همین اساس، در این دیدار که روز سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ انجام شد، مربیان مرکز کانون پرورش فکری شهرستان کنگاور ضمن ارایه گزارشی از برنامه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰، به تشریح فعالیت‌های پیش‌بینی شده در سال ۱۴۰۱ نیز پرداختند.

الماسی، فرماندار کنگاور در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های مربیان کانون افزود: رسالت کانون، ارتقای فرهنگ و تربیت صحیح نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور است.

فرماندار کنگاور نقش برنامه‌ها و خدمات ارائه شده توسط کانون را قابل ملاحظه و درخور تامل دانست و تصریح کرد: کانون دارای سابقه‌ طولانی در حوزه‌ تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.

الماسی در پایان سخنان خود فعالیت‌های کانون را بر پایه تفکر ارزیابی کرد و برای هر نوع همکاری با مجموعه کانون در این شهرستان اعلام آمادگی کرد.

در پایان این دیدار، «سهیلا ایوبی»، مربی‌مسئول مرکز کانون پرورش فکری شهرستان کنگاور نیز از حمایت‌های همه جانبه مجموعه فرمانداری از توسعه فعالیت‌های کانون در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =