«دانش‌آموزان» سیستان و بلوچستانی مخاطبان کانون پرورش فکری در ماه مبارک رمضان

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیسستان و بلوچستان در ماه مهمانی خدا با حضور در مدارس استان ویژه‌برنامه‌های این ماه نورانی را همراه با دانش‌آموزان اجرا می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در کانون استان در حال برگزاری است.

هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با توجه به حضوری شدن مراکز، مربیان کانون در راستای رسالت فرهنگی خود ویژه‌برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان در سراسر استان برگزار می‌کنند و آموزه‌های دینی را در بستری فرهنگی، هنری و ادبی به مخاطبان خود ارایه می‌دهند.

در همین راستا تعدادی از مربیان، مدارس را، که همواره پایگاهی برای اجرای فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده‌اند، برای اجرای ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان انتخاب کرده‌اند و با حضور در جمع دانش‌آموزان، برنامه‌های ویژه‌ی این ماه را همراه با مخاطبان خود انجام می‌دهند.

در برخی موراد نیز دانش‌آموزان با حضور در مراکز فرهنگی‌هنری و در کنار اعضای کانون، هم دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنند و هم با کانون و فعالیت‌های آن آشنا می‌شوند.

روخوانی قرآن کریم، بحث آزاد، قصه‌گویی با موضوع نماز و روزه، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، کارگاه‌های ادبی و هنری، شعرخوانی و بازی از جمله برنامه‌هایی بود که مراکز فرهنگی‌هنری هامون، مجتمع و شماره یک و دو زابل با همراهی مخاطبان انجام دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =