نقش مهم کانون در شکوفایی استعدادها و آموزش مهارت‌های زندگی

طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی با فرماندار شهرستان خوسف دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان صبح امروز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ در محل فرمانداری شهرستان خوسف با محمد علی ایمانی فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص برنامه‌های کانون گفت‌و گو کرد.

مدیر کل کانون استان، در ابتدای این دیدار ضمن تبریک انتصاب ایمانی به عنوان سرپرست فرمانداری خوسف، به معرفی برنامه‌های مختلف و خدمات رسانی کانون در این شهرستان پرداخت و گفت: کانون پرورش فکری در قالب ۶۲ فعالیت به کودکان و نوجوانان خدمات رسانی می کند که در شهرستان خوسف علاوه بر ارایه برنامه در محل پایگاه کتاب‌خانه سیار کانون به مخاطبن خود در شهر خوسف، این مرکز به ۲۰ روستای این شهرستان نیز خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ارایه می کند.

حمیدی با اشاره به مهمترین برنامه‌های کانون در سال جاری گفت: بیشترین تمرکز کانون در سال جاری بر پرورش حس دینی در کودکان ونوجوانان، آموزش مهارت‌های زندگی و حرکت در جهت تحقق شعار سال و تولیدات فرهنگی در حوزه کودک ونوجوان خواهد بود.

وی در بخشی از گفت‌وگوی خود با فرماندار، فضای فعلی کانون در شهرستان را متناسب با نیاز مخاطبان کانون ندانست و خواستار مساعدت وی در خصوص واگذاری زمین و اختصاص اعتبار لازم در جهت احداث مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان شد.

در ادامه این دیدار ایمانی فرماندار خوسف نیز طی سخنانی، آموزش‌های کانون را مکمل آموزش‌های رسمی آموزش و پرورش دانست و گفت: کانون نقش مهمی در شکوفایی استعدادها و آموزش مهارت‌های زندگی و حتی شغلی در کودکان و نوجوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی را دارد.

وی در پایان در خصوص بررسی و پیگیری احداث مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =