برند «زیرک» با اسباب‌بازی‌ها و سازه‌های فلزی در راه دانش‌بنیان شدن است/ نمایشگاه‌های کانون همیشه مورد استقبال مخاطبان است

شرکت رویین پویان ایرانیان با برند «زیرک» با محصولات و سازه‌های فلزی خود در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی حضور دارد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حسین ابراهیمی مدیرعامل شرکت رویین پویان ایرانیان و برند تجاری «زیرک» درباره فعالیت‌های این شرکت توضیح داد: برند «زیرک» تولیدکننده سازه‌های فلزی است و در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با محصولات متننوع ساختنی‌های فلزی حضور دارد.

او افزود: محصولات ما از قطعات فلزی تشکیل شده است و بچه‌ها به کمک ابزار داخل هر مجموعه و به همراه دفترچه راهنما، می‌توانند سازه‌های مختلفی را با خلاقیت و استعداد خود بسازند. به عنوان مثال یکی از  محصولات برند «زیرک»، اسباب‌بازی «چهل مدل» است که بچه‌ها می‌توانند به کمک محتویات داخل بسته و ابزاری که در اختیار دارند، چهل سازه و مدل پیشنهادی و تعداد بی‌نهایت سازه را براساس استعداد و خلاقیت آن‌ها بسازند. این بازی باعث می‌شود که خلاقیت بچه‌ها رشد کند و قوه تصویرسازی و فضای ذهنی و بصری آن‌ها رشد کند.

ابراهیمی درباره محصولات برند «زیرک» بیان کرد: محصولات ما مخصوص رده سنی ۷ سال به بالاست و محدودیتی حتی در استفاده گروه‌های سنی بزرگ‌سال ندارد، به این شکل که دانشجوهای رشته مهندسی از جمله مشتری‌های ثابت محصولات ما هستند و یکی از هدف‌های شرکت ما، ارائه محصولات آموزش مهندسی به شمار می‌رود.

او ادامه داد: اسباب‌بازی‌های ما باعث می‌شود که کودکان و نوجوانان بیشتر با مکانیزم‌های مهندسی آشنا شوند و قصد داریم در محصولاتی که در آینده رونمایی می‌شود، بیشتر به آموزش اولیه مهندسی و آشنایی بیشتر با این مهارت، توجه کنیم و با مخاطب همراه شویم تا در آینده، شاهد مهندس‌های موفقی باشیم که استعداد آنها در کودکی، همراه با بازی و سرگرمی شکوفا شده است.

مدیرعامل شرکت رویین پویان ایرانیان با اشاره به اینکه برند «زیرک» به تازگی به عنوان شرکت‌ خلاق شناسایی شده است، بیان کرد: بعد از عضویت در باشگاه شرکت‌های خلاق، برای دانش بنیان شدن شرکت رویین پویان ایرانیان اقدام کرده‌ایم که باتوجه به طرح‌ها و ایده‌هایی که در راه تولید اسباب‌بازی در نظر داریم، به زودی به این هدف دست پیدا می‌کنیم.
او با بیان اینکه بازار قابل قبولی در سطح کشور در اختیار شرکت رویین پویان ایرانیان است، عنوان کرد: با توجه به استقبالی که از محصولات ما شده‌ است، بازار خوبی را در سطح کشور در دست داریم و بالغ بر پنج سال است که به صورت متمرکز به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کنیم. عمده اعتبار شرکت رویین پویان ایرانیان، پشتیبانی به موقع و دسترسی آسان و سریع مخاطبان بازی‌های «زیرک» به محصولات و حتی قطعه‌های اضافی است.
ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که شرایط صادرات محصولات «زیرک» در چه سطحی است، گفت: در حال حاضر دو مشتری ثابت در کشورهای همسایه داریم ولی برای صادرات و ارزآوری، نیازمند حمایت و ایجاد زیرساخت‌های گسترده هستیم تا تولیدکننده بتواند محصولات خود را به‌خوبی در سطح بازار بین‌المللی هم ارائه دهد.

مدیرعامل برند اسباب‌بازی «زیرک» با اشاره به تٲثیر برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پیش‌قدم شدن در برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های متعدد است که یکی از این جشنواره‌ها، برگزاری نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی و جشنواره ملی اسباب‌بازی است.

او در پایان گفت: سایر نمایشگاه‌هایی که در طول سال برگزار می‌شوند، آنچنان مورد استقبال مخاطبان قرار نمی‌گیرد ولی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل برنامه‌های تبلیغاتی، رسانه‌ای و البته حمایتی که از غرفه‌دارها صورت می‌گیرد، همیشه مورد استقبال خانواده‌ها قرار دارد.

پنجمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «محیط زیست» نام‌گذاری شده است.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =