نقش بازی‌سازان در تولید، تجهیز و توزیع‌ محصولات در بازار/ حضور شرکت‌های خصوصی مهم‌ترین اتفاق نمایشگاه است

شرکت بازی‌سازان به عنوان یکی از تجهیزکننده‌های مراکز آموزشی و اتاق‌های بازی در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی حضور دارد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حسین رضاسلطانی مدیرعامل شرکت «بازی سازان»، عضو کمیته تخصصی توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو در ایران و همچنین مشاور کسب و کار کودک و صنعت تفریحات درباره فعالیت‌های این برند تولید اسباب‌بازی بیان کرد: یکی از رسالت‌های شرکت بازی‌سازان راه‌اندازی، آموزش، مشاوره و تجهیز کسب‌وکارهای کوچک است. شرکت ما تولیدکننده، تجهیزکننده و توزیع‌کننده محصولات است  و در حال حاضر به ۱۳ کشور حاشیه‌ای صادرات انجام می‌دهیم.
عضو کمیته تخصصی توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو در ایران، گفت: افتخار دارم که در راه‌اندازی بیش از ۱۰هزار مرکز و بیش از ۱۰ هزار شغل در سطح کشور برای جوانان و فعالان این حوزه نقش داشته‌ام و تلاش کرده‌ام تا نقش تسهیل‌گری در این حوزه را در حد توان در راستای رشد این صنعت ایفا کنم.
رضاسلطانی ادامه داد: ما در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی تمرکزمان را در تبلیغات و بازاریابی و البته ارتباط با تولیدکننده‌ها و دیگر شرکت‌ها قرار داده‌ایم و برای ما، نمایشگاه جنبه بازار فروش ندارد و از تمام ظرفیت‌هایی که در این جشنواره موجود است و بعد از دو سال به صورت حضوری برگزار شده است، استفاده می‌کنیم.


مدیرعامل شرکت بازی‌سازان با بیان اینکه محصولات این شرکت بیشتر در مراکز آموزشی و تفریحی استفاده می‌شود، گفت: محصولات ما عموما تجهیزات بازی است و نه اسباب‌بازی، برای همین، مساله و دغدغه اصلی ما تولید بازی‌ها و محصولات حرکتی و خلاقانه است تا بچه‌هایی که بیشتر درگیر بازی‌های رایانه‌ای و الکترونیک هستند و جسم و روان‌شان دربرابر آن‌ها آسیب‌پذیر است، بیشتر حرکت و فعالیت داشته باشند.
او ادامه داد: نمایشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همیشه تاثیرگذار است. امروز تولیدات داخلی قوت گرفته است در حالی که در گذشته، ما در بازار اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌ها، بیشتر درگیر واردات محصول بودیم... در حال حاضر نه تنها تولیدکننده هستیم و نیاز داخلی را تٲمین می‌کنیم، بلکه محصولات را به کشورهای مختلف هم صادر می‌کنیم که این مسٲله به حمایت و هدایت‌ کانون در سال‌های اخیر برمی‌گردد.
رضاسلطانی در پایان با بیان این نکته که برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها باعث هم افزایی در تولید می‌شود، توضیح داد: یکی از اتفاق‌هایی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال‌های اخیر رقم خورده است، تغییر رویکرد کانون در استفاده از بخش خصوصی است. این مسٲله که کانون بخش خصوصی را درگیر بازار و تولیدات می‌کند و در نمایشگاه و جشنواره اهمیت می‌دهد، بسیار قابل تحسین است و در نهایت، منفعت این همکاری را هم تولید کننده، هم توزیع‌کننده و البته مصرف کننده می‌برد.

پنجمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «محیط زیست» نام‌گذاری شده است.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران در چهارمین روز این نمایشگاه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =