دیدار مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل ورزش و جوانان

کبری اخلاقی‌نیا با حضور در اداره‌کل ورزش و جوانان استان با عین الله دهقان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، کبری اخلاقی‌نیا در دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، پیرامون پاره‌ای از مسائل کودکان و نوجوانان با وی به گفتگو نشست.

دراین دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان به تشریح اهداف و رسالت کانون در قبال کودکان پرداخت و تصریح کرد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه کشف و پرورش استعدادهای فرهنگی، هنری، علمی، پژوهشی و ادبی خدمات زیادی را به کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند.

اخلاقی نیا  همچنین یادآور شد :کانون به دنبال استعدادیابی در حوزه‌های مختلف در بین کودکان و نوجوانان است و اگر ورزش و جوانان به دنبال پرورش جسمی جوانان است کانون نقش بی‌بدیلی در پرورش روح و روان کودکان و نوجوانان دارد.

در ابتدای این دیدار عین الله دهقان سرپرست ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، رسالت کانون پرورش فکری در قبال کودکان و نوجوانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: آموزش کودکان و نوجوانان در سنین پایین بازدهی بیشتر و بهتری را به همراه دارد، لذا کانون می‌تواند نقطه قوتی برای کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف باشد.

دهقان با بیان این‌که آمادگی همکاری همه‌جانبه در راستای تحقق اهداف هر دو سازمان با اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را داریم گفت: باید در جامعه فرهنگی کودکان علاوه بر فرهنگ‌سازی ورزش به دنبال تحقیق و پژوهش نیز باشیم.

وی در پایان گفت: امروز هرآنچه در میان نوجوانان و جوانان روحیه امید ایجاد کنیم قطعاً در آینده شاهد نتایج آن خواهیم بود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =