تحقق اهداف آموزشی در حوزه ترافیک شهری با وسائل آموزشی و کمک آموزشی برای خانواده‌های تهرانی

معاون آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بازدید از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، درباره این رویداد به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌المللی کانون، «یعقوب آزاددل» معاون آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه فرزند و خانواده خود از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بازدید کرد و در ارزیابی اجمالی از این دوره نمایشگاه گفت: حقیقتا از نمایشگاه امسال شگفت‌زده شدم. هم از تعداد تولیدکننده‌های داخلی‌مان و هم از استقبال بسیار خوب شهروندان‌مان از نمایشگاه. معمولا در بازه‌ زمانی پس ازافطار، استقبال از نمایشگاه‌ها کم است اما استقبال از این نمایشگاه نشان می‌دهد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خیلی خوب توانسته روی جشنواره و اینگونه برنامه‌ها کارکند.
او در ادامه گفت: اسباب‌بازی‌ها در حوزه آموزش شهروندی و تغییر رفتار یا اصلاح رفتارهای غلط ترافیکی می‌تواند به ما و شهروندانمان بسیارکمک کند. اسباب‌بازی‌هایی که از دوران کودکی در اختیار کودکان‌مان قرار می‌گیرد، می‌تواند خانواده را درگیر این فرایند بکند و اگر این اسباب‌بازی‌ها همراه با آموزه‌های ترافیکی باشد، می‌تواند قاعدتا در رفتار خانواده در حوزه زندگی شهروندی و رفتارهای ترافیکی اصلاحاتی را به همراه داشته باشد


آزاددل اظهار داشت: با توجه به این که شهر تهران دارای شهرک‌های آموزش ترافیک است، جای یک غرفه در حوزه حمل و نقل و ترافیک که به بحث‌های آموزشی و اسباب‌بازی‌های موجود در این حوزه بپردازد و اهداف آموزشی را با وسائل آموزشی و کمک آموزشی برای خانواده‌های تهرانی دنبال کند، خالی بود.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.
ششمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «ایمنی شهر» نام‌گذاری شده است..

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =