کد خبر: 313739
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
بازدید 86
بهسازی ساختمان اداره کل کانون قم بااعتبار سه میلیارد تومانی

بهسازی ساختمان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اعتبار ۳ میلیارد تومان از ردیف تملک دارایی به همت همکاران پشتیبانی عمرانی استان و با حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام و بعد از سه سال بار دیگر ستاد کانون در این ساختمان مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، بهسازی ساختمان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اعتبار ۳ میلیارد تومان از ردیف تملک دارایی به همت همکاران پشتیبانی عمرانی استان و با حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام و بعد از سه سال بار دیگر ستاد کانون در این ساختمان مستقر شد.
حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: براثر با بازگشایی بلوار آیت‌الله قاضی طباطبایی در محدوده ساختمان کانون و نشست ساختمان در سال‌های گذشته، متأسفانه ساختمان در معرض خطر ریزش قرار گرفت که منجر به تخلیه ساختمان و استقرار همکاران در بخشی از مجتمع پردیسان قرار گرفت. با پیگیری‌ها و تلاش همکاران، جذب اعتبار این بهسازی و مقاوم‌سازی در سال ۱۴۰۰ عملیاتی و اجرایی شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری گفت: لازم بود هزینه‌های بهسازی این پروژه به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش اول مقاوم‌سازی و بخش دوم بهسازی و تجهیز ساختمان بود. در عملیات مقاوم‌سازی علاوه بر اعتبارات استانی شهرداری منطقه ۴ قم نیز با اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان دیوار خارجی اداره کل مشرف بر بلوار آیت‌الله قاضی را ترمیم و مقاوم‌سازی کردند و بااعتبار استانی ساختمان به‌صورت فنی مهندسی مقاوم‌سازی شد.
وی گفت: در بخش بهسازی و تجهیز نیز با به‌کارگیری نیروهای متخصص، بازطراحی ساختمان اداره کل به‌صورت کلی انجام شد و در ادامه ساختمان بهسازی شده با اعتبار استانی تجهیز شد.
 در پایان حجتی اشاره کرد: امروز خوشحالم که همکاران کانون در سال جدید فعالیت خود را در ساختمان جدید با استانداردهای مناسب آغاز کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =