«توسعه صادرات اسباب‌بازی؛ چالش‌ها و راهکارهای آن» در نمایشگاه اسباب‌بازی بررسی می‌شود

نشست تخصصی «توسعه صادرات اسباب بازی؛ چالش‌ها و راهکارهای آن» در هفتمین روز نمایشگاه اسباب‌بازی کانون برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روز ۲۷ فروردین مصادف با هفتمین روز نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برپایی نشست «توسعه صادرات اسباب بازی؛ چالش‌ها و راهکارهای آن» همراه است.

در این نشست تخصصی که ساعت ۱۵ برگزار می‌شود، فرهاد نوری معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت با جمعی از تولیدکنندگان اسباب‌بازی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

طبق روال هرروز برنامه تلویزیونی «رخداد» هم از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد به پوشش تصویری نمایشگاه می‌پردازد و کارگاه‌های مهارتی و هنری با حضور مربیان کانون از ساعت از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد ادامه دارد.

همچنین برنامه تلویزیونی «مل مل» هم ساعت‌های ۱۶-۱۷، ۱۸-۱۹ و ۲۰-۲۱ در سالن شهید بهنام اجرا می‌کند و اجرای برنامه‌هایی ازجمله مسابقه، سرگرمی، بازی، نمایش و نقالی در ساعات ۱۸-۱۹:۳۰، ۱۹:۳۰-۲۲ و ۲۲:۳۰- ۲۴ بخش دیگری از برنامه‌های امروز است.

تا امروز استقبال خانواده‌ها به همراه بچه‌هایشان از نمایشگاه اسباب‌بازی خوب بوده است و پس از دو سال برپایی مجازی این نمایشگاه به دلیل کرونا، برپایی فیزیکی نمایشگاه حال و هوای دیگری به مرکز آفرینش‌های کانون داده است.

محصولات هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاوه بر فروش حضوری در محل نمایشگاه، از ۲۴ تا ۲۸ فروردین در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون در دسترس مخاطبان قرار دارد.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

هفتمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «مدیریت بحران» نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =