دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی و اولین جلسه‌ی شورای نظام پیشنهادات کانون استان تهران برگزار شد

دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی و اولین جلسه‌ی شورای نظام پیشنهادات سال ۱۴۰۱ با حضور سیدعلی حسینی، سرپرست کانون استان تهران و اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی با حضور اعضای این شورا و شورای نظام پیشنهادات برگزار و ضمن تصمیم‌گیری در خصوص برنامه‌های مشارکتی مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب، چهار طرح پیشنهادی همکاران در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) مشارکت همه‌ی همکاران را در حوزه‌ی نظام پیشنهادات امری سازنده دانست. وی توجه بیشتر به این مقوله را به ویژه در سال جدید بسیار ضروری عنوان کرده و کانون استان را بیش از پیش نیازمند طرح‌های تازه و شیوه‌های نو قلمداد کرد.

​در ادامه در خصوص تفاهم‌های به‌عمل‌آمده با خانه‌ی کتاب، برای همکاری در نمایشگاه بین‌المللی امسال بحث ‌و تبادل نظر صورت گرفت. در همین راستا مقرر شد کانون استان تهران با بهره‌گیری از مربیان و کارشناسان خود، در برنامه‌هایی نظیر قصه‌گویی، نقالی و نقد کتاب با خانه‌ی کتاب در جریان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تعامل و همکاری داشته باشد.

گفتنی‌ست در جریان همین نمایشگاه، کانون استان تهران با همکاری ستاد مرکزی کانون، ویژه‌برنامه‌هایی کتاب‌محور با شیوه‌هایی تازه و متنوع به اجرا در خواهد آورد.

همچنین در جریان این جلسه، بررسی چهار طرح پیشنهادی همکاران مربوط به شورای نظام پیشنهادات مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در خصوص آنها تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =