کد خبر: 313780
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
بازدید 254
 ثبت‌نام کارگاه‌های فصل بهار کانون لرستان شروع شد

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط و حضوری فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، مهارت‌های زندگی و... درکانون پرورش فکری شروع شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ ثبت‌نام دوره‌های مجازی فصل بهار 1401 از روز27 فروردین آغاز و تا 31 فروردین ادامه دارد و زمان شروع کلاس ها از اول اردیبهشت ماه است.
براین اساس: کودکان ونوجوانان علاقه‌مند از سراسر استان لرستان می‌توانند برای شرکت درکارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، مهارت‌های زندگی و... ثبت‌نام کنند.
 گفتنی است: برای ثبت‌نام در کارگاه‌های قصه گویی ( شعر و قصه)، کاردستی، نقاشی، خوشنویسی، زیست شناسی، حال خوش زندگی (مهارت خودباوری)، کاردستی با حصیر، نوشتن خلاق، متون تخصصی (گلستان خوانی) و... با مراجعه به پایگاه مجازی کانون به نشانی lorestan.kpf.ir ضمن عضویت در کانون از آموزش‌های مجازی آن بهره ببرند.
کارگاه‌های فصل بهار، شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است.
همچنین: 27 مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را به صورت حضوری و مجازی برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =