«کریمانه‌ها» در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت زادروز خجسته کریم اهل بیت(علیهم السلام) حضرت امام حسن مجتبی(ع)، چندین برنامه متنوع در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در استقبال از سالروز ولادت  خجسته حضرت امام حسن مجتبی(ع)، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چند ویژه برنامه اجرا کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری محمدیه فعالیت‌های معرفی حدیث و بحث آزاد درباره احکام و فواید روزه انجام شد.معرفی احادیث امام حسن مجتبی(ع) و معرفی شخصیت ایشان، کارگاه کاردستی ساخت کارت تبریک زادروز کریم اهل بیت(ع) از دیگر فعالیت‌های این مرکز بود.هم‌چنین مربیان این مرکز با حضور در دبستان پسرانه «اندیشه برتر»فعالیت‌های شعر خوانی، مولودی‌خوانی،  عرفی و نقد کتاب و مسابقه القاب امام حسن (ع) را به همین مناسبت اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه هم با همکاری زینبیه شهر شریفیه، برنامه «مهمان خدا هستم» را ویژه دختران و پسران روزه  اولی در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) اجرا کرد.

مراسم افطار و تبریک به دختران و پسران روزه اولی، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) همراه با فعالیت‌های قصه گویی، شعر خوانی، سرود، مسابقه و نمازجماعت از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین هم فعالیت‌های معرفی روز اکرام، معرفی شخصیت امام دوم شیعیان، معرفی احادیث رمضان ، شعرخوانی و خاطره گویی اعضا با عنوان «اولین روزه‌ی من »از جمله فعالیت‌های انجام شده به این مناسبت بود. مربیان این مرکز هم‌چنین با حضور در مدارس بفعالیت‌ها و کارگاه‌های کانون را اطلاع رسانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =