آغاز ثبت نام کارگاه‌های هنری و ادبی حضوری و برخط فصل بهار در مراکز کانون آذربایجان شرقی

ثبت نام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کارگاه‌های تخصصی هنری و ادبی ویژه فصل بهار در مراکز کانون استان آغاز شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب از افزایش عناوین و موضوعات کارگاه‌های تخصصی که به صورت حضوری در فصل بهار برگزار خواهد شد خبر داد.

مدیر کل کانون استان با اشاره به کاهش روند بیماری کرونا آغاز آموزش‌های حضوری تاکید کرد: ثبت نام کارگاه‌های حضوری فرهنگی هنری و ادبی کانون با رعایت حداکثری پروتکل‌های بعداشتی در فصل بهار آغاز شده است و به منظور ارتقای نشاط و شادابی کودکان و نوجوانان عناوین متعدد و متنوعی به این کارگاه‌ها افزوده شده است.

وی در عین حال تصریح کرد برای علاقه‌مندان به فعالیت و حضور در کارگاه‌های تخصصی هنری و ادبی آنلاین نیز کارگاه‌هایی به صورت مجازی و برخط در سامانه kpf.ir در نظر گرفته شده است که علاقهمندان می‌توانند مراجعه به سامانه برای ثبت نام اطلاعات بیشتری را کسب نمایند.

بینش با اشاره به اینکه اغلب خانواده‌ها با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا و به منظور بازیابی روحیه نشاط فرزندان خود متقاضی کارگاه‌های فرهنگی و هنری به صورت حضوری هستند افزود: کارگاه‌های حضوری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ده‌ها عنوان برنامه جذاب و تاثیرگذار فرهنگی هنری و ادبی در فصل بهار میزبان این عزیزان خواهد بود.

وی نقاشی، خوشنویسی، موسیقی ارف، کارگاه‌های شعر و داستان، کارگاه‌های نقد ادبی، سفال، نجوم، انیمیشن، رباتیک، هوش مالی، پرورش خلاقیت، فلسفه برای کودکان و قصه‌گویی را از جمله کارگاه‌هایی عنوان کرد که در فصل بهار به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بینش از خانواده‌های علاقه‌مند خواست تا پایان هفته اول اردیبهشت برای ثبت نام فرزندان خود در کارگاه‌های تخصصی حضوری به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تبریز و دیگر شهرهای استان مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =