فرهنگ‌سازی اثربخش از دوران کودکی پایه‌ریزی می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کانون گلستان در دیدار با فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول بیان کرد: اگر امروز برای توسعه مهارتهای کودکان و نوجوانان و تربیت نیروی انسانی خلاق و خودباور با هویت ایرانی و اسلامی تلاش کنیم در آینده بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب‌نسب در این دیدار با بیان این‌که فرهنگ‌سازی اثربخش بایستی از دوران کودکی آغاز شود، گفت: اگر امروز برای توسعه مهارت‌های کودکان و نوجوانان و تربیت نیروی انسانی خلاق و خودباور با هویت ایرانی و اسلامی تلاش کنیم در آینده بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

مدیرکل کانون گلستان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون را ظرفیتی مناسب برای فرهنگ‌سازی و پرورش کودکان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: مرکز فرهنگی‌هنری علی‌آبادکتول یکی از مراکز ثابت کانون در سطح استان می‌باشد که در تمامی ایام سال برنامه‌های متنوعی را با هدف رشد خلاقیت و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند و با توجه به این مهم، نیازمند حمایت بیشتر مجموعه فرمانداری است.

رجب نسب با بیان این‌که تا کنون اقدامات بسیار خوبی از سوی کانون در سراسر استان گلستان صورت گرفته است، به تشریح نیازمندی‌های مرکز ثابت و کتابخانه سیار روستایی و جامعه‌ی هدف پرداخت و خواستار تقویت اعتبارات تملک و بهره‌مندی کانون از ظرفیت خیرین شهرستان در سال ۱۴۰۱ شد.

ارائه گزارشی از اعتبارات سال ۱۴۰۰، درخواست خودرو کتابخانه‌ی سیار روستایی برای شهرستان و حضور خیرین در کانون از دیگر صحبت‌های مطرح شده در این نشست بود.

به موضوعات فرهنگی، نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت

در این دیدار ابراهیم احمدی، فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه‌ی کانون پرورش فکری بیان کرد: نگاه ما به این نهاد تخصصی و فرهنگی در این شهرستان ویژه است.

وی با اشاره به شناختی که از فعالیت‌های بنیادی کانون پرورش فکری داشت، اظهار کرد: هر چه در توان داشته باشیم برای پیشبرد اهداف کانون انجام می‌دهیم و به زودی نیز از مرکز فرهنگی‌هنری کانون به منظور مرتفع کردن بخشی از نیازهای ضروری آن بازدید خواهم کرد.

قول مساعد فرماندار در  افزایش بودجه سال ۱۴۰۱ به کانون، معرفی خیرین فرهنگی شهرستان و پیگیری تهیه خودرو کتابخانه سیار روستایی از جمله مواردی بود که توسط وی مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =